Dma set

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Erolrtg
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
parayla alakası yok kankam yukarda yazdım zaten
para ile alakası yoksa gidin alın o zaman ne demek para ile alakası yok türkiye için fiyatlandırmalar bu yüzden paramız değersiz olduğu için bu fiyatlar bandında satılıyor zaten siz daha uyguna arıyorsanız belki orada vardır diyerek sarı siteye bakın dedim parayla alakası yoksa dediğiniz gibi gidin alın hocam elinizi kolunuzu bağlayan mı var ederinden fazla fiyat vermek istemiyorum diyorsunuz da ederi zaten bu daha düşüğe olsa alabilirdiniz
 
para ile alakası yoksa gidin alın o zaman ne demek para ile alakası yok türkiye için fiyatlandırmalar bu yüzden paramız değersiz olduğu için bu fiyatlar bandında satılıyor zaten siz daha uyguna arıyorsanız belki orada vardır diyerek sarı siteye bakın dedim parayla alakası yoksa dediğiniz gibi gidin alın hocam elinizi kolunuzu bağlayan mı var ederinden fazla fiyat vermek istemiyorum diyorsunuz da ederi zaten bu daha düşüğe olsa alabilirdiniz
sen al dedin diye alıcam ederinden niye daha fazla veriyim bi ürüne kafan basmıyo galiba satan olursa alırım satan olmazsa almam bukadar basit dma alıcam diye oramı buramı yırtmıyorum yani
 
2 El denk getirmen zor yani ben şöyle düşünüyorum çünkü buna sahip olan insanların paraya ihtiyacı vesaire olmuyor keyfi olarakta oynuyor satacağını düşünmüyorum yani zengin oyuncağı bir nevi 35T işini görebilir bu arada
 
sen al dedin diye alıcam ederinden niye daha fazla veriyim bi ürüne kafan basmıyo galiba satan olursa alırım satan olmazsa almam bukadar basit dma alıcam diye oramı buramı yırtmıyorum yani
ben yırtıyorsunuz demedim hocam ederinden fazlasına satılmıyor paranızın değeri olmadığı için bu fiyatlara satılıyor diyorum idrak yolu enfeksiyonunuz mu var anlamıyorum ben size hemen bugün alın illa alacaksınız demedim alabileceğiniz opsiyonları sundum o kadar neyse "ederinden azina" bulursunuz inşallah diyelim satacak birisi vardır belki forumda size 2. el satar
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
sen al dedin diye alıcam ederinden niye daha fazla veriyim bi ürüne kafan basmıyo galiba satan olursa alırım satan olmazsa almam bukadar basit dma alıcam diye oramı buramı yırtmıyorum yani
"ederinden niye daha fazla veriyim" düşüncesi ile türkiye'de yaşıyorsan hiç ürün almamanız lazım iyi günler.

ve birazcık gümrük,müşavir bedellerini bütün giderleri hesaplayıp eklerseniz resmi şekilde satışlar için o zaman anlarsınız neden pahalı, crypto ile alanlara zaten daha ucuz fiyattan veriyorum
 
arkadaşa zaten bunu anlatmaya çalışıyorum hocam da bir inattır tutturmuş ederinden fazla ederinden fazla siz devam edin böyle belki bulursunuz ederinden fazlanin azını
 
tek doğru yorum zengin oyuncağı 2. el olursa alırım farketmez 2. elde pürüz vs olursa ne yapıcaksın paran yoksa almıcaksın
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt