yorum yapmak için niye yorum yapıyosun yukarda yazdım ya akıllı biladerimtek doğru yorum zengin oyuncağı 2. el olursa alırım farketmez 2. elde pürüz vs olursa ne yapıcaksın paran yoksa almıcaksın
neyin ne oldugunu biliyorum zaten aynı lafı niye 50 kere bana tekrarlatıyosun veya sen tekrarlıyosun papagan gibi ben onu anlamadımarkadaşa zaten bunu anlatmaya çalışıyorum hocam da bir inattır tutturmuş ederinden fazla ederinden fazla siz devam edin böyle belki bulursunuz ederinden fazlanin azını
verdigin dma kart 4k gümrük 4klık bir ürün için 6kmı istiyo kanka senden"ederinden niye daha fazla veriyim" düşüncesi ile türkiye'de yaşıyorsan hiç ürün almamanız lazım iyi günler.
ve birazcık gümrük,müşavir bedellerini bütün giderleri hesaplayıp eklerseniz resmi şekilde satışlar için o zaman anlarsınız neden pahalı, crypto ile alanlara zaten daha ucuz fiyattan veriyorum