Çözüldü 66

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CrowLey90

Platinum Üye
Katılım
29 Ocak 2023
Mesajlar
185
Beğeniler
26
Beyler sigarayı azaltmak yada bırakmak için elektronik sigara almayı düşünüyorum sizce işe yarar mı deneyimleyen vs varsa bilgi verebilirmi önerdiğiniz makina vs?
 
12 yaşımdan sigara kullanıyordum, başta belli olmuyor, 7 sene sonra hastalıkları ortaya çıkarmaya başladı sigara, diş sararma ve genel diş hastalıkları, nefes sıkıntıları vs, en son markete koşarak gittigim zaman kan öksürdüm, 19 yaşımda o olayı gördüğüm an cebimdeki sigarayı attım ve bidaha kullanmadım, 10 senedir ciddi bir spor yapıyorum, sigara istediğim zaman yerine kola içiyordum az az, sonra onu da bıraktım, sigara zarardır kimseye tavsiye etmem ve oldukça bırakmaya çalışın... Vücuda zarar veren herşey haramdır...
 
Beyler sigarayı azaltmak yada bırakmak için elektronik sigara almayı düşünüyorum sizce işe yarar mı deneyimleyen vs varsa bilgi verebilirmi önerdiğiniz makina vs?
eğer gidip dl atomizer kullanırsan sigarayı bırakazsın veya azaltamazsın, ama mtl atomizer kullanıp telini,pamuğunu kendin sarıp 9mg nikotinli likitler kullanırsan sigarayı %90 simüle ediyor ve evet ben 1 yıl sigarayı bıraktım bunu kullanarak sıfırdan başlayan biri bol bol video izleyip forum okumalı e-sigara hakkında eğer gerçekten sigarayı bırakmak istiyosa ama ben sana kısaca açıklayayım giriş seviyesi olarak
atomizer: e-sigaranın kafasına taktığın dalga
dl atomizerler: hayvan gibi duman atar nikotin mg'ı düşüktür direk cigere çekilir, nargile gibi, doygunluk hissi azdır 15-20 duman alıp tekrar sigara arattırır. ama aroması yüksektir çok likit harcar zevk işidir.
mtl atomizerler: sigara kadar duman çıkarır ağzı dardır nikotin mg'ı yüksektir ağızdan ciğere çekilir normal sigara gibi ve boğaz vurumu sigara gibidir alışık olmayanı öksürtür bile, doygunluk hissi yüksektir. aroması düşüktür ama sigarayı çok büyük oranda taklit eder ve az likit harcar.
ayrıca tel, pamuk sarmak biyerden sonra hobiye dönüşüyo zevk almaya başlıyosun, watt ayarı falan derken bi bakmışsın evde likit yapıyon :D
he birde ekleme yapayım mtl atomizer kullanırsan 30ml likit 1.5-2 hafta gidiyo çünkü nikotini yüksek ve ağızdan ciğere az çekim imkanı sunduğu için bitiremiyosan öyle hemen, şöyle söyleyim sigara 15tl iken bile sigaradan daha kaarlı oluyodu e-sigara şuan çok çok daha kaarlıdır.
 
Son düzenleme:
d

böyle bir genelleme olmaz 100 tlyede elektronik sigara var 2000 tlyede 100lük alırsan tabikide patlar smok nord 5 al alıcaksan 1300 civarıydı en son site smok.tr olması lazım

devri bitti reis nord 5 1300 tl alınır her türlü daha iyi 2den
Hic almayin daha iyi
 
Normal sigara kullanıyor musun yoksa sadece bunu?
3 aydır agzıma sigara sürmüyorum elektro sayesinde
d

böyle bir genelleme olmaz 100 tlyede elektronik sigara var 2000 tlyede 100lük alırsan tabikide patlar smok nord 5 al alıcaksan 1300 civarıydı en son site smok.tr olması lazım

devri bitti reis nord 5 1300 tl alınır her türlü daha iyi 2den
nord 2 en son 1.1kydı nord 5 te kronik sorun varmış belli bir süreden sonra pini yanıp çöp oluyomuş diye duydum
 
Smok3 kullanıyordum kaliteli fakat beli bir zamandan sonra akitma yapıyor seni tekrardan sigraya başlatacak derecede kötü tat veriyor sigarayi ne kadar tavsiye etmesemde onun yerini hiçbir şekilde alamaz e-sigaralar
 
reis puff tercih edebilirsin deneme amaçlı e-sigaralar çok pahalı 1 ay sonra sigara geri dönecek olursan paran da cebinde kalır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt