Çözüldü 66

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CrowLey90

Platinum Üye
Katılım
29 Ocak 2023
Mesajlar
185
Beğeniler
26
Beyler sigarayı azaltmak yada bırakmak için elektronik sigara almayı düşünüyorum sizce işe yarar mı deneyimleyen vs varsa bilgi verebilirmi önerdiğiniz makina vs?
 
Seninle aynı durumdan dolayı e-sigara aldım. Aldığım makina smook allien idi. İlk başlarda çok güzel his veriyor ama 1 hafta sonra boğazımın kurulduğunu hissediyorsun farklı farklı likitler kullandım ama sonuç hep aynı. Sigaraya geri döndüm en azından boğazımda kuruluk hissi yaratmıyor merakını gidermek için alabilirsin ama max 1 ay veriyorum sana geri sigaraya dönersin
Anladım hocam sağolasın boşu boşuna daha fazla boş masrafa gerek yok ozaman ya normal sigaraya devam yada en güzeli hiç içmemek
Birak birak etme kendine bunu
Çok istiyorum ama olmuyor malesef hem sağlık açısından hem maddiyat açısından zararlı bazen kokusundan kendim bile rahatsız oluyorum sevdiğim insanlardan çekiniyorum yaklaşırken
 
Alacaksan istick pico al. Kullandığın coile ve watt seviyesine göre istediğn gibi aroma veya duman alabiliyorsun..
 
Güvenilir bir site filan varmı link atabilirmisiniz acaba
Ya şuan etrafta çok fazla istick pico Klon var o yüzden dikkat et benim bildiğim bir site yok ama dışardan almanı öneririm görerek almanı çünkü istick piconun sitesine girip kutunun arkasındaki kodu yazdığın zaman klon/orjinal oldugu belli olur veya ikinci taktik açma kapatma düğmesine 20 kere bastığında klonlarda hiç bişey yazmaz ama orjinallerde version 1 falan yazar.
 
Ya şuan etrafta çok fazla istick pico Klon var o yüzden dikkat et benim bildiğim bir site yok ama dışardan almanı öneririm görerek almanı çünkü istick piconun sitesine girip kutunun arkasındaki kodu yazdığın zaman klon/orjinal oldugu belli olur veya ikinci taktik açma kapatma düğmesine 20 kere bastığında klonlarda hiç bişey yazmaz ama orjinallerde version 1 falan yazar.
Anladım hocam satan bir yer varsa oralara bakayım ben
 
Anladım hocam sağolasın boşu boşuna daha fazla boş masrafa gerek yok ozaman ya normal sigaraya devam yada en güzeli hiç içmemek

Çok istiyorum ama olmuyor malesef hem sağlık açısından hem maddiyat açısından zararlı bazen kokusundan kendim bile rahatsız oluyorum sevdiğim insanlardan çekiniyorum yaklaşırken
Olum kafada bitirmek lazim bu isi. Cok pahalandi son zamanlarda... daha da pahalanacak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt