Anladım hocam sağolasın boşu boşuna daha fazla boş masrafa gerek yok ozaman ya normal sigaraya devam yada en güzeli hiç içmemekSeninle aynı durumdan dolayı e-sigara aldım. Aldığım makina smook allien idi. İlk başlarda çok güzel his veriyor ama 1 hafta sonra boğazımın kurulduğunu hissediyorsun farklı farklı likitler kullandım ama sonuç hep aynı. Sigaraya geri döndüm en azından boğazımda kuruluk hissi yaratmıyor merakını gidermek için alabilirsin ama max 1 ay veriyorum sana geri sigaraya dönersin
Çok istiyorum ama olmuyor malesef hem sağlık açısından hem maddiyat açısından zararlı bazen kokusundan kendim bile rahatsız oluyorum sevdiğim insanlardan çekiniyorum yaklaşırkenBirak birak etme kendine bunu
Normal sigara kullanıyor musun yoksa sadece bunu?smok nord 2 den çok memnunum öneririm
Güvenilir bir site filan varmı link atabilirmisiniz acabaAlacaksan istick pico al. Kullandığın coile ve watt seviyesine göre istediğn gibi aroma veya duman alabiliyorsun..
Ya şuan etrafta çok fazla istick pico Klon var o yüzden dikkat et benim bildiğim bir site yok ama dışardan almanı öneririm görerek almanı çünkü istick piconun sitesine girip kutunun arkasındaki kodu yazdığın zaman klon/orjinal oldugu belli olur veya ikinci taktik açma kapatma düğmesine 20 kere bastığında klonlarda hiç bişey yazmaz ama orjinallerde version 1 falan yazar.Güvenilir bir site filan varmı link atabilirmisiniz acaba
Anladım hocam satan bir yer varsa oralara bakayım benYa şuan etrafta çok fazla istick pico Klon var o yüzden dikkat et benim bildiğim bir site yok ama dışardan almanı öneririm görerek almanı çünkü istick piconun sitesine girip kutunun arkasındaki kodu yazdığın zaman klon/orjinal oldugu belli olur veya ikinci taktik açma kapatma düğmesine 20 kere bastığında klonlarda hiç bişey yazmaz ama orjinallerde version 1 falan yazar.
Olum kafada bitirmek lazim bu isi. Cok pahalandi son zamanlarda... daha da pahalanacakAnladım hocam sağolasın boşu boşuna daha fazla boş masrafa gerek yok ozaman ya normal sigaraya devam yada en güzeli hiç içmemek
Çok istiyorum ama olmuyor malesef hem sağlık açısından hem maddiyat açısından zararlı bazen kokusundan kendim bile rahatsız oluyorum sevdiğim insanlardan çekiniyorum yaklaşırken