Nargile gibi ama onermem patliyorlar. Ama denemen icin farkli likit vs alabilirsin degisik bir tecrubeBeyler sigarayı azaltmak yada bırakmak için elektronik sigara almayı düşünüyorum sizce işe yarar mı deneyimleyen vs varsa bilgi verebilirmi önerdiğiniz makina vs?
Kaliteli bir cihaz alırsam patlamaz heralde hocam benim asıl sorum sigarayı çok içiyorum ben onu azaltmama yardımcı olurmuNargile gibi ama onermem patliyorlar. Ama denemen icin farkli likit vs alabilirsin degisik bir tecrube
Patlama mevzusu çakma ürünlerde oluyor genelde yada kötü kullanımdan düzgün kullanırsan bir sıkıntı yaşamazsın ama sigaranın yerini tutmuyor aynı düşünce ile 1.5 2 sene önce smoke morph 2 almistim 1 ay dayanabildim gerçi likit almaya falan çok üşeniyordum ben rafa kaldırdım o yüzden sigaranın kullanımı daha rahatKaliteli bir cihaz alırsam patlamaz heralde hocam benim asıl sorum sigarayı çok içiyorum ben onu azaltmama yardımcı olurmu
Ha bu arada almayı düşünürsen buharkeyf diye bi site var aman diyim uzak dur çakma ürün satıyolarPatlama mevzusu çakma ürünlerde oluyor genelde yada kötü kullanımdan düzgün kullanırsan bir sıkıntı yaşamazsın ama sigaranın yerini tutmuyor aynı düşünce ile 1.5 2 sene önce smoke morph 2 almistim 1 ay dayanabildim gerçi likit almaya falan çok üşeniyordum ben rafa kaldırdım o yüzden sigaranın kullanımı daha rahat![]()
Azaltmaya falan yardimci olmaz. Birakacaksan komple birakKaliteli bir cihaz alırsam patlamaz heralde hocam benim asıl sorum sigarayı çok içiyorum ben onu azaltmama yardımcı olurmu
Patlama mevzusu çakma ürünlerde oluyor genelde yada kötü kullanımdan düzgün kullanırsan bir sıkıntı yaşamazsın ama sigaranın yerini tutmuyor aynı düşünce ile 1.5 2 sene önce smoke morph 2 almistim 1 ay dayanabildim gerçi likit almaya falan çok üşeniyordum ben rafa kaldırdım o yüzden sigaranın kullanımı daha rahat
Ha bu arada almayı düşünürsen buharkeyf diye bi site var aman diyim uzak dur çakma ürün satıyolar
patlama ihtimali artık neredeyse yok denecek kadar az. bütün korumaları eklemişler. sigaranı azaltır ama sen kararlı olmalısın ilk başta.
Azaltmaya falan yardimci olmaz. Birakacaksan komple birak
Görüşleriniz ve bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar sonuç olarak anladığım bırakma üzerine bir işe yaradığı söylenemez ben bıraktırmasa bile maddi olarak biraz daha uygun olur diye düşünmüştüm o da olmuyor sanırım dediğiniz gibi inşallah bırakmak nasip olurYaşım 32 . Yaklaşık 15 Sene içtim . Elhamdulillah 4 yıl oldu bırakalı . Bende senin gibi elektronik sigara düşünmüştüm , aldımda fakat hiç bir işe yaramadı sigara içmeye devam ettim . Sonra "Allen Car" isimli sigarayı bırakma metodunu izledim ve bırakmak için çok kararlıydım . Bu metodun temel öğretisi "Neden sigara içiyorum" üzerine odaklı . Bunu ogrendiginde zaten içinde az bir istek varsa eminim mutlaka bırakacaksındir . YouTube'dan izlemeni tavsiye ederim . İnşallah bırakmak isteyenlere nasip olur .
![]()
Birak birak etme kendine bunuGörüşleriniz ve bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar sonuç olarak anladığım bırakma üzerine bir işe yaradığı söylenemez ben bıraktırmasa bile maddi olarak biraz daha uygun olur diye düşünmüştüm o da olmuyor sanırım dediğiniz gibi inşallah bırakmak nasip olur