Çözüldü 66

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CrowLey90

Platinum Üye
Katılım
29 Ocak 2023
Mesajlar
185
Beğeniler
26
Beyler sigarayı azaltmak yada bırakmak için elektronik sigara almayı düşünüyorum sizce işe yarar mı deneyimleyen vs varsa bilgi verebilirmi önerdiğiniz makina vs?
 
Beyler sigarayı azaltmak yada bırakmak için elektronik sigara almayı düşünüyorum sizce işe yarar mı deneyimleyen vs varsa bilgi verebilirmi önerdiğiniz makina vs?
Nargile gibi ama onermem patliyorlar. Ama denemen icin farkli likit vs alabilirsin degisik bir tecrube
 
Kaliteli bir cihaz alırsam patlamaz heralde hocam benim asıl sorum sigarayı çok içiyorum ben onu azaltmama yardımcı olurmu
Patlama mevzusu çakma ürünlerde oluyor genelde yada kötü kullanımdan düzgün kullanırsan bir sıkıntı yaşamazsın ama sigaranın yerini tutmuyor aynı düşünce ile 1.5 2 sene önce smoke morph 2 almistim 1 ay dayanabildim gerçi likit almaya falan çok üşeniyordum ben rafa kaldırdım o yüzden sigaranın kullanımı daha rahat :D
Patlama mevzusu çakma ürünlerde oluyor genelde yada kötü kullanımdan düzgün kullanırsan bir sıkıntı yaşamazsın ama sigaranın yerini tutmuyor aynı düşünce ile 1.5 2 sene önce smoke morph 2 almistim 1 ay dayanabildim gerçi likit almaya falan çok üşeniyordum ben rafa kaldırdım o yüzden sigaranın kullanımı daha rahat :D
Ha bu arada almayı düşünürsen buharkeyf diye bi site var aman diyim uzak dur çakma ürün satıyolar
 
patlama ihtimali artık neredeyse yok denecek kadar az. bütün korumaları eklemişler. sigaranı azaltır ama sen kararlı olmalısın ilk başta.
 
Yaşım 32 . Yaklaşık 15 Sene içtim . Elhamdulillah 4 yıl oldu bırakalı . Bende senin gibi elektronik sigara düşünmüştüm , aldımda fakat hiç bir işe yaramadı sigara içmeye devam ettim . Sonra "Allen Car" isimli sigarayı bırakma metodunu izledim ve bırakmak için çok kararlıydım . Bu metodun temel öğretisi "Neden sigara içiyorum" üzerine odaklı . Bunu ogrendiginde zaten içinde az bir istek varsa eminim mutlaka bırakacaksındir . YouTube'dan izlemeni tavsiye ederim . İnşallah bırakmak isteyenlere nasip olur .

rl6ynn4.jpg
 
Patlama mevzusu çakma ürünlerde oluyor genelde yada kötü kullanımdan düzgün kullanırsan bir sıkıntı yaşamazsın ama sigaranın yerini tutmuyor aynı düşünce ile 1.5 2 sene önce smoke morph 2 almistim 1 ay dayanabildim gerçi likit almaya falan çok üşeniyordum ben rafa kaldırdım o yüzden sigaranın kullanımı daha rahat :D

Ha bu arada almayı düşünürsen buharkeyf diye bi site var aman diyim uzak dur çakma ürün satıyolar
patlama ihtimali artık neredeyse yok denecek kadar az. bütün korumaları eklemişler. sigaranı azaltır ama sen kararlı olmalısın ilk başta.
Azaltmaya falan yardimci olmaz. Birakacaksan komple birak
Yaşım 32 . Yaklaşık 15 Sene içtim . Elhamdulillah 4 yıl oldu bırakalı . Bende senin gibi elektronik sigara düşünmüştüm , aldımda fakat hiç bir işe yaramadı sigara içmeye devam ettim . Sonra "Allen Car" isimli sigarayı bırakma metodunu izledim ve bırakmak için çok kararlıydım . Bu metodun temel öğretisi "Neden sigara içiyorum" üzerine odaklı . Bunu ogrendiginde zaten içinde az bir istek varsa eminim mutlaka bırakacaksındir . YouTube'dan izlemeni tavsiye ederim . İnşallah bırakmak isteyenlere nasip olur .

rl6ynn4.jpg
Görüşleriniz ve bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar sonuç olarak anladığım bırakma üzerine bir işe yaradığı söylenemez ben bıraktırmasa bile maddi olarak biraz daha uygun olur diye düşünmüştüm o da olmuyor sanırım dediğiniz gibi inşallah bırakmak nasip olur
 
Seninle aynı durumdan dolayı e-sigara aldım. Aldığım makina smook allien idi. İlk başlarda çok güzel his veriyor ama 1 hafta sonra boğazımın kurulduğunu hissediyorsun farklı farklı likitler kullandım ama sonuç hep aynı. Sigaraya geri döndüm en azından boğazımda kuruluk hissi yaratmıyor merakını gidermek için alabilirsin ama max 1 ay veriyorum sana geri sigaraya dönersin
 
Görüşleriniz ve bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar sonuç olarak anladığım bırakma üzerine bir işe yaradığı söylenemez ben bıraktırmasa bile maddi olarak biraz daha uygun olur diye düşünmüştüm o da olmuyor sanırım dediğiniz gibi inşallah bırakmak nasip olur
Birak birak etme kendine bunu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt