Kanka colorbotlar bütçemi biraz aşıyor 3 ay için triggerbotlar genelde daha ucuz oluyor o yüzdenHangi oyun? valorant ise triggerbot kullanma bence colorbot kullan daha iyi en azından zevki çıkar oyunun genellikle colorbotların içinde triggerbot'da ekliyorlar.
reis colorbot almak istese colorbot yazardı demekki triggerbot ile oynamak istiyo ayrıca triggerin çalışma yöntemi daha basit comporta veya drivere bile gerej kalmıyorHangi oyun? valorant ise triggerbot kullanma bence colorbot kullan daha iyi en azından zevki çıkar oyunun genellikle colorbotların içinde triggerbot'da ekliyorlar.
Hocam sizin colorbot'u hiç kullanmadım dürüst olayım bu yüzden triggerbot var mı bilmiyorum ama bazıları içine triggerbot'da katıyor demek istediğim daha iyi bir oynayış ve deneyim olur bu sayede demek istemiştim ama kafanız almamış.reis colorbot almak istese colorbot yazardı demekki triggerbot ile oynamak istiyo ayrıca triggerin çalışma yöntemi daha basit comporta veya drivere bile gerej kalmıyor
evet o konuda haklısın ona bir şey diyemem malum ekonomi dolar kurumu falan etkiliyor baya hocam haklısınız.Kanka colorbotlar bütçemi biraz aşıyor 3 ay için triggerbotlar genelde daha ucuz oluyor o yüzden
knk tek bildiğin şey colorbot galibaHangi oyun? valorant ise triggerbot kullanma bence colorbot kullan daha iyi en azından zevki çıkar oyunun genellikle colorbotların içinde triggerbot'da ekliyorlar.
Bedava istemiyorum.Gold hile kullanıyorum ben 1 senedir. Tavsiye ederim bir çok trigger kullandım bu hepsinden bariz üstün.