AECHIS
Master Üye
- Katılım
- 11 May 2022
- Mesajlar
- 1,756
- Beğeniler
- 489
Net bir bütçe belirtemem maalesef fakat fazla pahalı olmasını da istemiyorum yani 600-700 gibi.bütcen ne kadar ?
Net bir bütçe belirtemem maalesef fakat fazla pahalı olmasını da istemiyorum yani 600-700 gibi.bütcen ne kadar ?
saatte bir ban yemek istemiyorum.Basit bi triggerbota neden para veriyorsun? Örnek source düzenleyip kullanabilirsin :Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
public triggerlar bile detect değil ki kanka driver yok comport yok fantasynin dediği gibi ben de mainimde (10k+) 1 yıl civarı triggerla oynadım publicti, herhangi ban durumu söz konusu değilsaatte bir ban yemek istemiyorum.
Siz bitmeyecek misiniz kankam? Okumayı az çok biliyorsan ne istediğimi tam olarak anlayabilirsin bence anlayamıyorsan da (ki anlayamıyorsun bence) mesaj yazmanın anlamı yokaimbot esp hile arıyosan ! ᴇxᴇᴄ#6779
Bedava olduğunu kim söyledi? Sitesinden fiyatlarına bakmadın sanırım.Bedava istemiyorum.
Gold hile dediğin forumdaki değil mi?Bedava olduğunu kim söyledi? Sitesinden fiyatlarına bakmadın sanırım.
sana lifetime satabilirim ahk ud 2 yıldır scripti kendim yazdım herhangi bir sorun yaşamazsın dc adını sal ekliyim fiyat 250 tl şeklinde eğer bütcen azsa yaparız bişeyler agamTriggerbot aldığım yer aldığım hafta exitscam attı, o yüzden başka bir triggerbot arıyorum. Öneriniz var mı? Fiyatlar makul olursa sevinirim.
ahk ud?sana lifetime satabilirim ahk ud 2 yıldır scripti kendim yazdım herhangi bir sorun yaşamazsın dc adını sal ekliyim fiyat 250 tl şeklinde eğer bütcen azsa yaparız bişeyler agam