anuxmon
Banned
- Katılım
- 4 Ara 2022
- Mesajlar
- 300
- Beğeniler
- 28
evetAfterburner ile mi yaptın
stress testine soktun mu pcyiOverclock yaptım fanlar fena ses çıkarıyor bunu boşta takılırken google de vs. kapatıp oyun oynarken açsam bir sorun yaratır mı
evet ideal ayarı buldum 76 dereceyi görüyor maxstress testine soktun mu pcyi
Fan hızı var orada onu otomatik yap ya da %30 seviyesine getir yanlışlıkla fanı da köklemişsin
hayır zaten ısınmayı önlesin diye yaptım önlüyor da sorum google de takılırken vs. eski ayalarına getirsem oyun oynucağım zaman ayarlasam bi sorun yaratır mıFan hızı var orada onu otomatik yap ya da %30 seviyesine getir yanlışlıkla fanı da köklemişsin
bence öyle yap ekürüm ama sen bilirsinhayır zaten ısınmayı önlesin diye yaptım önlüyor da sorum google de takılırken vs. eski ayalarına getirsem oyun oynucağım zaman ayarlasam bi sorun yaratır mı
Hocam nerede oturuyorsunuz siz kış ayında boş pc o yüksek ısılara çıkmaz benim boş haldeyken ortalama 34-38 arası. Siz pcyi güzelce temizleyin ve termal macunu yenileyin.hayır zaten ısınmayı önlesin diye yaptım önlüyor da sorum google de takılırken vs. eski ayalarına getirsem oyun oynucağım zaman ayarlasam bi sorun yaratır mı