Overclock

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan anuxmon
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

anuxmon

Banned
Katılım
4 Ara 2022
Mesajlar
300
Beğeniler
28
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.

Overclock yaptım fanlar fena ses çıkarıyor bunu boşta takılırken google de vs. kapatıp oyun oynarken açsam bir sorun yaratır mı​

 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Fan hızı var orada onu otomatik yap ya da %30 seviyesine getir yanlışlıkla fanı da köklemişsin
hayır zaten ısınmayı önlesin diye yaptım önlüyor da sorum google de takılırken vs. eski ayalarına getirsem oyun oynucağım zaman ayarlasam bi sorun yaratır mı
 
hayır zaten ısınmayı önlesin diye yaptım önlüyor da sorum google de takılırken vs. eski ayalarına getirsem oyun oynucağım zaman ayarlasam bi sorun yaratır mı
Hocam nerede oturuyorsunuz siz kış ayında boş pc o yüksek ısılara çıkmaz benim boş haldeyken ortalama 34-38 arası. Siz pcyi güzelce temizleyin ve termal macunu yenileyin.

Bir de kule tipi mi soğutma mevcut yoksa stok soğutma mı mevcut pcde
 
Senin için sıkıntı olabilir, genelde çok fazla sistem ömrünü tüketiyor overclock işlemleri.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt