anuxmon
Banned
- Katılım
- 4 Ara 2022
- Mesajlar
- 300
- Beğeniler
- 28
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
İzmir de oturuyorum kule tipiHocam nerede oturuyorsunuz siz kış ayında boş pc o yüksek ısılara çıkmaz benim boş haldeyken ortalama 34-38 arası. Siz pcyi güzelce temizleyin ve termal macunu yenileyin.
Bir de kule tipi mi soğutma mevcut yoksa stok soğutma mı mevcut pcde