m

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan madx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ARKADAŞLAR BEN BUNDAN 3-4 AY ÖNCE CEZAEVİNDEN ÇIKTIM İÇERİ GİRME SEBEBİM ESKİDEN BENİM PANELİM VARDI ÇOK BÜYÜYÜNCE PANEL VE GRUBUM POLİSLERİN RADARINA GİRMİŞ 1 SENE BOYUNCA BÜTÜN DELİLLERİ TOPLAMIŞLAR KULLANDIGIM HOSTİNGİ NEYLE ÖDEME YAPTIGIMI BÜTÜN DELİLLER BENİ GÖSTERİYOR KARAKOLDA İFADEDE BEN YAPMADIMDA DİYEMEDİN 2 GÜN NEZARETTE KALDIKTAN SONRA ADLİYEYE SEVK EDİLDİM ORDA SAVCIYA İFADE VERDİM İŞTE DAHA SONRA HAKİM KARŞISINA ÇIKTIM TUTUKLANDIM 3 AY YATTIM İDDİANAMEM FİLAN HAZIRLANDI İŞTE TEKRAR MAHKEMEYE ÇIKTIM TAHLİYE OLDUM AMA DOSYA KAPANMADI ŞUAN HALEN DAHA AÇIK

ASIL MERAK ETTİGİM SORU İSE BU BENİM İLERİDE KARŞIMA ÇIKARMI YANİ BUNDAN 1-2 SENE SONRA TEKRAR GEL BAKALIM İÇERİ DERLERMİ ?
belki
 
knk ben zaten inkar etmedim ilk gözaltına alındıgımda ifadede suç kabulü yaptım adliyeye sevk edilincede suç kabulü yaptım cezaevine girdikten sonra mahkemeye çıktıgımdada suç kabulü yaptım hakim bu site ve grup sanamı ait dedi evet dedim ama ben suç oldugunu bilmiyordum dedim tahliye etti
Suç kabullenilmez kanka sen hatayı en basında yapmışsın. Benim 2 dosyam var şuan birisi açık birisi kapalı. İlk dosyam kumardan dolayı gitti cihazlarımı incelemeye aldılar 4 ay sonra dosya terör suçundan geldi amk hala uğraşıyorum.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
ARKADAŞLAR BEN BUNDAN 3-4 AY ÖNCE CEZAEVİNDEN ÇIKTIM İÇERİ GİRME SEBEBİM ESKİDEN BENİM PANELİM VARDI ÇOK BÜYÜYÜNCE PANEL VE GRUBUM POLİSLERİN RADARINA GİRMİŞ 1 SENE BOYUNCA BÜTÜN DELİLLERİ TOPLAMIŞLAR KULLANDIGIM HOSTİNGİ NEYLE ÖDEME YAPTIGIMI BÜTÜN DELİLLER BENİ GÖSTERİYOR KARAKOLDA İFADEDE BEN YAPMADIMDA DİYEMEDİN 2 GÜN NEZARETTE KALDIKTAN SONRA ADLİYEYE SEVK EDİLDİM ORDA SAVCIYA İFADE VERDİM İŞTE DAHA SONRA HAKİM KARŞISINA ÇIKTIM TUTUKLANDIM 3 AY YATTIM İDDİANAMEM FİLAN HAZIRLANDI İŞTE TEKRAR MAHKEMEYE ÇIKTIM TAHLİYE OLDUM AMA DOSYA KAPANMADI ŞUAN HALEN DAHA AÇIK

ASIL MERAK ETTİGİM SORU İSE BU BENİM İLERİDE KARŞIMA ÇIKARMI YANİ BUNDAN 1-2 SENE SONRA TEKRAR GEL BAKALIM İÇERİ DERLERMİ ?
bişey olmaz
 
ARKADAŞLAR BEN BUNDAN 3-4 AY ÖNCE CEZAEVİNDEN ÇIKTIM İÇERİ GİRME SEBEBİM ESKİDEN BENİM PANELİM VARDI ÇOK BÜYÜYÜNCE PANEL VE GRUBUM POLİSLERİN RADARINA GİRMİŞ 1 SENE BOYUNCA BÜTÜN DELİLLERİ TOPLAMIŞLAR KULLANDIGIM HOSTİNGİ NEYLE ÖDEME YAPTIGIMI BÜTÜN DELİLLER BENİ GÖSTERİYOR KARAKOLDA İFADEDE BEN YAPMADIMDA DİYEMEDİN 2 GÜN NEZARETTE KALDIKTAN SONRA ADLİYEYE SEVK EDİLDİM ORDA SAVCIYA İFADE VERDİM İŞTE DAHA SONRA HAKİM KARŞISINA ÇIKTIM TUTUKLANDIM 3 AY YATTIM İDDİANAMEM FİLAN HAZIRLANDI İŞTE TEKRAR MAHKEMEYE ÇIKTIM TAHLİYE OLDUM AMA DOSYA KAPANMADI ŞUAN HALEN DAHA AÇIK

ASIL MERAK ETTİGİM SORU İSE BU BENİM İLERİDE KARŞIMA ÇIKARMI YANİ BUNDAN 1-2 SENE SONRA TEKRAR GEL BAKALIM İÇERİ DERLERMİ ?
27 ocak 2025de yapılan turkıye genelı operasyondamı yakalandınız hocam?
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Len nereye birşey olmuyor kıçınızdan element uydurmayın memleketin yarısı siber yüzünden içerde mk gelene geçene 3 sene koyuyorlar
İçeri almışlar saten yattığı süre gö önünde bulundurup gene beraat eder sadece tutuksuz yargılanıyor
 
ilk defa panelden içeri alınan gördüm. Senin başın belayada girdide kullanan kişilerin loglarını istemediler mi mk
 
benim 2008 deki dosya geri açıldı ev hapsindeyim sen düşün :D
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt