m

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan madx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
kardeşim ilk önce caps kapa. Dosya açık olduğu için ilerde tabikide karşına çıkar
beraat kararı verilirse ilerde aynı dosyadan çagırılmaz

ve tekrar tutuklama olayıda bildigim aynı suç benzerini işlemezsen dürüşmelere gidersen ve adres değişikligini bildirirsen bişi olmaz

ama adamlar kaçmandan şüphelenirse fln sana hoppa nereye sen deyip el ense yapabilirler
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
beraat kararı verilirse ilerde aynı dosyadan çagırılmaz

ve tekrar tutuklama olayıda bildigim aynı suç benzerini işlemezsen dürüşmelere gidersen ve adres değişikligini bildirirsen bişi olmaz

ama adamlar kaçmandan şüphelenirse fln sana hoppa nereye sen deyip el ense yapabilirler
adres degişikligi olarak cezaevinden tahliye olurken bana bi form doldurttular adresimi telefon numaramı v.s yazdım omu
 
adres degişikligi olarak cezaevinden tahliye olurken bana bi form doldurttular adresimi telefon numaramı v.s yazdım omu
dert etme kardeşim birdaha suça bulaşma salarlar ama nefeslerini ensende hissetmeye devam et çünkü devletten kaçış yok vds alayım vpn açayım ordan bunu yapayım flnla kurtulma devri 2015-16 da sona erdi
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
dert etme kardeşim birdaha suça bulaşma salarlar ama nefeslerini ensende hissetmeye devam et çünkü devletten kaçış yok vds alayım vpn açayım ordan bunu yapayım flnla kurtulma devri 2015-16 da sona erdi
yok hocam ne bulaşacam bu 3 aylık ceza bana 10 sene gibi geldi stresten ölüp bittim içeride acaba çıkacakmıyım kaç sene ceza alacam kafayı yedim iddianame gelince rahatladım 2 ay içinde filan iddianame geldi mahkemede 1 ay attı allaha şükürler olsun ilk mahkemede tahliye oldum allah yüzüme güldü bidaha aynı hatayı yapmam
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Buyuk üyelerde paneli olup tr de yaşayanlar neyine güveniyor aq telegramda bu işlerle uğraşan herkes YD de
 
Sen şu an tahliye oldun, beraat etmedin. ikisi farklı şeyler. Hakim demiş ki "bu adamın delilleri toplandı, kaçma şüphesi azaldı, tutuksuz yargılayalım." ama dosya hala açık. mahkeme devam ediyor. senin l0g kayıtları dediğin şeyler adli bilişim raporlarına girdiyse, inkar etmen çok zor. dijital ayak izi silinmez çünkü.

Tekrar içeri girme mevzusu ise şöyle diyelim ki mahkeme sana 3 yıl hapis cezası verdi. sen zaten 3 ay yattın. infaz yasasına göre yatarın hesaplanır. eğer kalan cezan denetimli serbestlik süresinden fazlaysa evet, tekrar cezaevine girersin. ama ceza az gelirse ve daha önce sabıkan yoksa, hagb verebilirler. o zaman götü kurtarırsın, 5 yıl suç işlemezsen siciline işlemez.

Benimde dosyam vardı kapatmışlar hiç ifade falan da vermedim bakalım ne çıkacak altından 1 sene oldu mk
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Sen şu an tahliye oldun, beraat etmedin. ikisi farklı şeyler. Hakim demiş ki "bu adamın delilleri toplandı, kaçma şüphesi azaldı, tutuksuz yargılayalım." ama dosya hala açık. mahkeme devam ediyor. senin l0g kayıtları dediğin şeyler adli bilişim raporlarına girdiyse, inkar etmen çok zor. dijital ayak izi silinmez çünkü.

Tekrar içeri girme mevzusu ise şöyle diyelim ki mahkeme sana 3 yıl hapis cezası verdi. sen zaten 3 ay yattın. infaz yasasına göre yatarın hesaplanır. eğer kalan cezan denetimli serbestlik süresinden fazlaysa evet, tekrar cezaevine girersin. ama ceza az gelirse ve daha önce sabıkan yoksa, hagb verebilirler. o zaman götü kurtarırsın, 5 yıl suç işlemezsen siciline işlemez.

Benimde dosyam vardı kapatmışlar hiç ifade falan da vermedim bakalım ne çıkacak altından 1 sene oldu mk
knk ben zaten inkar etmedim ilk gözaltına alındıgımda ifadede suç kabulü yaptım adliyeye sevk edilincede suç kabulü yaptım cezaevine girdikten sonra mahkemeye çıktıgımdada suç kabulü yaptım hakim bu site ve grup sanamı ait dedi evet dedim ama ben suç oldugunu bilmiyordum dedim tahliye etti
 
ARKADAŞLAR BEN BUNDAN 3-4 AY ÖNCE CEZAEVİNDEN ÇIKTIM İÇERİ GİRME SEBEBİM ESKİDEN BENİM PANELİM VARDI ÇOK BÜYÜYÜNCE PANEL VE GRUBUM POLİSLERİN RADARINA GİRMİŞ 1 SENE BOYUNCA BÜTÜN DELİLLERİ TOPLAMIŞLAR KULLANDIGIM HOSTİNGİ NEYLE ÖDEME YAPTIGIMI BÜTÜN DELİLLER BENİ GÖSTERİYOR KARAKOLDA İFADEDE BEN YAPMADIMDA DİYEMEDİN 2 GÜN NEZARETTE KALDIKTAN SONRA ADLİYEYE SEVK EDİLDİM ORDA SAVCIYA İFADE VERDİM İŞTE DAHA SONRA HAKİM KARŞISINA ÇIKTIM TUTUKLANDIM 3 AY YATTIM İDDİANAMEM FİLAN HAZIRLANDI İŞTE TEKRAR MAHKEMEYE ÇIKTIM TAHLİYE OLDUM AMA DOSYA KAPANMADI ŞUAN HALEN DAHA AÇIK

ASIL MERAK ETTİGİM SORU İSE BU BENİM İLERİDE KARŞIMA ÇIKARMI YANİ BUNDAN 1-2 SENE SONRA TEKRAR GEL BAKALIM İÇERİ DERLERMİ ?
Derler
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt