m

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan madx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
uyaptan dava dosyasını takip et
şuan uyapta açık olarak gözüküyor dosya açık olması sıkıntı işte her an tekrar gel diyebilirler içeri

Kapanmadıysa diyebilirler
kapanmadı şuan açık olarak gözüküyor dosya uyapta

faaliyetlerine devam edersen evet
yok hocam etmiyorum kafayımı yedim bidaha gireni s1ksinler oraya bi hile kullanıyorum işte buda illegal faliyet sayılıyosa amına koyim böyle işin hile kullandık diyede içeri atmazlar heralde bidaha
 
Bi halt yaparsan gene çıkar karşına mimlenmişin artık kral ama onun dışında herhal pek sorun olmaz bilemiyorum
 
5 yıl yattım kanka takma kafanı böyle işleri parayı koy ve gerisini düşünme
 
cicibebe mi çaldın
PUHAHAHASDJHVBSAOUYDBGSAOUYHFDHBSOAUIAFHCNVASDIUHFDSAODIULBNFOALIUJDBHNAUIIHFDSAXOZIPUHSAXPIUFHASIOPUDHSAIPUDHJSPIUDHSAPIUDHSAIUSAHDPIUSAHDIUSAHISUDHASPIUHDPSIAUHDSAIUHDSPAIUDHSAI UHASIDU HASPIUDHAS DASDIUDH ASUYIDHGB ASIUHGDAPIUSDHIAUSHPDIAUSHDI AUSHD

KLAVYEYİ KIRDIM
 
ARKADAŞLAR BEN BUNDAN 3-4 AY ÖNCE CEZAEVİNDEN ÇIKTIM İÇERİ GİRME SEBEBİM ESKİDEN BENİM PANELİM VARDI ÇOK BÜYÜYÜNCE PANEL VE GRUBUM POLİSLERİN RADARINA GİRMİŞ 1 SENE BOYUNCA BÜTÜN DELİLLERİ TOPLAMIŞLAR KULLANDIGIM HOSTİNGİ NEYLE ÖDEME YAPTIGIMI BÜTÜN DELİLLER BENİ GÖSTERİYOR KARAKOLDA İFADEDE BEN YAPMADIMDA DİYEMEDİN 2 GÜN NEZARETTE KALDIKTAN SONRA ADLİYEYE SEVK EDİLDİM ORDA SAVCIYA İFADE VERDİM İŞTE DAHA SONRA HAKİM KARŞISINA ÇIKTIM TUTUKLANDIM 3 AY YATTIM İDDİANAMEM FİLAN HAZIRLANDI İŞTE TEKRAR MAHKEMEYE ÇIKTIM TAHLİYE OLDUM AMA DOSYA KAPANMADI ŞUAN HALEN DAHA AÇIK

ASIL MERAK ETTİGİM SORU İSE BU BENİM İLERİDE KARŞIMA ÇIKARMI YANİ BUNDAN 1-2 SENE SONRA TEKRAR GEL BAKALIM İÇERİ DERLERMİ ?
kardeşim ilk önce caps kapa. Dosya açık olduğu için ilerde tabikide karşına çıkar
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt