ExternalS
Gold Üye
- Katılım
- 28 Ocak 2021
- Mesajlar
- 311
- Beğeniler
- 29
- Yaş
- 23
hocam aslında satmak planım da var ama önce kendimi tekrar bi test etmek istiyorum açık konuşmak gerekirse ana yazacağım scyi buraya koymayacağım tabii ki lite versiyonu gibi düşünebilirsin ama evet sağlam bir sc yazıp satışa sunup tekrar piyasaya giricem şuan deneme amaçlı insurgency diye bir oyun var çok eski ona kodlamıştım onu da kyucam hastasına gitsin diye D:sen bilirsin hocam ama paylaşmanı önermem satış daha uygun olur benim fikrimce