Open Source Lol offset

sen bilirsin hocam ama paylaşmanı önermem satış daha uygun olur benim fikrimce
hocam aslında satmak planım da var ama önce kendimi tekrar bi test etmek istiyorum açık konuşmak gerekirse ana yazacağım scyi buraya koymayacağım tabii ki lite versiyonu gibi düşünebilirsin ama evet sağlam bir sc yazıp satışa sunup tekrar piyasaya giricem şuan deneme amaçlı insurgency diye bir oyun var çok eski ona kodlamıştım onu da kyucam hastasına gitsin diye D:
 
dost acı söyler ama ben denedim garanti ban yediriyor tüm scler şuanda emulatör veya bypass lazım eskiden emu veya bypass bile gerekmeden bansız oıynanırken şimdi
emu ve bypass gerekli sen ilk emu ve bypass yapmaya odaklan sonra sc yaparsın
 
1.5 sene öncede aynı konuyu açmıssın oradada offset çekmeyi bilmiyorum demissin ilginç şekilde bu senede bu konu pek inandırıcı gelmedi
 
bin.com/QJA7JfxB src mi var
 
dost acı söyler ama ben denedim garanti ban yediriyor tüm scler şuanda emulatör veya bypass lazım eskiden emu veya bypass bile gerekmeden bansız oıynanırken şimdi
emu ve bypass gerekli sen ilk emu ve bypass yapmaya odaklan sonra sc yaparsın
kanka çok şükür onları hallettim geçen bi burada bi hile deneyeyim dedim onda patladım spoofladım kendiminkisine devam şuan D:
1.5 sene öncede aynı konuyu açmıssın oradada offset çekmeyi bilmiyorum demissin ilginç şekilde bu senede bu konu pek inandırıcı gelmedi
dostum 1.5 sene öncesinden bahsediyorsun ayrıca evet offset çekmeyi bilmiyorum hala doğru düzgün hile kodlayan adam çekmeyi bilmiyor mu diyecek olursan evet bilmiyorum biz 3 arkadaş olarak yapıyorduk bunları haliyle iş bölünmesi yapıyorduk..
bin.com/QJA7JfxB src mi var
teşekkürler
vanguard * * kanka ai ile yapcağın iş değil bu, ayrıca hanbot src var zaten onu güncelliceksin sadece bukadar da mal olma aq ya.
dostum öncelikle ai ile yapmıyorum emin ol jailbreak atıp yazılımcıyım diye geçinmiyorum ayrıca küfür hoş olmadı raporladım
 
beyler 2024 de script ve hile kodlamaktan kaynaklı patladım dava yedim şimdi geri geldim ama vanguard vs var artık lolde offset çekemedim yardımcı olabilecek var mı?
2024 gibi bir zamanda yapay zeka daha yaygın değilken bu işlemleri yapabilen adam şimdi hayli hayli yapar bırak millete hikaye anlatmayı :ÇD
 
2024 gibi bir zamanda yapay zeka daha yaygın değilken bu işlemleri yapabilen adam şimdi hayli hayli yapar bırak millete hikaye anlatmayı :ÇD
dostum benim zamanımda vanguard ve ud ce gerektirmiyordu :D ki ben uzun bir süre bilgisayara bile girmedim sadece arkadaşlarımla internet kafeye gidip lol atıyorduk sadece
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt