lol hk

ewigherr

Master Üye
Katılım
4 Kas 2023
Mesajlar
1,693
Beğeniler
251
İletişim
arkadaşlar merhaba şu aralar lol arcane 2.sezondan sonra bi bozmaya başladı diye düşünüyorum iyice oyunu paraya çevirdiler hextechler kalktı tft yumurtaları kalktı işte savaş bileti eklendi şampiyonları almak zorlaştı falan neredeyse yeni başlayanlar rp yatırmadan adam akıllı oynayamayacak hale getirdiler ve sürekli 32k rplik kostümler çıkartıyorlar bu konuda sosyal medyadada biraz tepki var gibi sizin düşünceleriniz neler merak ediyorum
 
bu abilerde sence oyuncunun aldığı zevki kazandığı paradan önde tutucak tip var mı

r968c1M8Mp--p0H2N-aFGChspyx4ccjR94OvflT3mno.png
 
bu abilerde sence oyuncunun aldığı zevki kazandığı paradan önde tutucak tip var mı

r968c1M8Mp--p0H2N-aFGChspyx4ccjR94OvflT3mno.png
valla birşey diyemem ama yani niye bi anda böyle kararlar aldılar onu anlamadım arcaneden sonra mantıken daha çok oyuncu başlayacaktı ve oyunu onlar için dahada zorlaştırıp para kısmına çektiler ne kadar doğru bişey bilemiyorum artık
 
güncelleme lole hextech chestler geri dönüyomuş
 
arkadaşlar merhaba şu aralar lol arcane 2.sezondan sonra bi bozmaya başladı diye düşünüyorum iyice oyunu paraya çevirdiler hextechler kalktı tft yumurtaları kalktı işte savaş bileti eklendi şampiyonları almak zorlaştı falan neredeyse yeni başlayanlar rp yatırmadan adam akıllı oynayamayacak hale getirdiler ve sürekli 32k rplik kostümler çıkartıyorlar bu konuda sosyal medyadada biraz tepki var gibi sizin düşünceleriniz neler merak ediyorum
zaten cıkardıkları dizide adam akıllı olsa say gex bildigin sürekli 32k rplik skin geliyor dediğin gibi eskisi gibi yıllardır 450rp lik skin bile gelmiyor takdir ödüllerinide kaldırdılar hextech ile beraber ama lol oyuncuları baya linclemeye basladı 28 subbattada cogu dunyadaki lol oyuncusu o gün için boykot amacıyla lol oynamayacak o günden sonra büyük ihtimalle açıklama yaparlar
 
zaten cıkardıkları dizide adam akıllı olsa say gex bildigin sürekli 32k rplik skin geliyor dediğin gibi eskisi gibi yıllardır 450rp lik skin bile gelmiyor takdir ödüllerinide kaldırdılar hextech ile beraber ama lol oyuncuları baya linclemeye basladı 28 subbattada cogu dunyadaki lol oyuncusu o gün için boykot amacıyla lol oynamayacak o günden sonra büyük ihtimalle açıklama yaparlar
harbiden eski skinlere yeni renkler ve biraz daha animasyon ekleyip bilmem kaç kat fiyatına satıyorlar bu yetmezmiş gibi bide oyundaki ödülleri kaldırdılar 28 şubatta boykot yapcaklarını biliyorumda artık ne kadar etkili olur orasını bilemem ama hextechleri getirmişler artık 28inden sonrasına bakacaz
 
harbiden eski skinlere yeni renkler ve biraz daha animasyon ekleyip bilmem kaç kat fiyatına satıyorlar bu yetmezmiş gibi bide oyundaki ödülleri kaldırdılar 28 şubatta boykot yapcaklarını biliyorumda artık ne kadar etkili olur orasını bilemem ama hextechleri getirmişler artık 28inden sonrasına bakacaz
yeni gelen mell carının animasyonları bile evelynn ile aynı
 
ambessanında yürüyüş animasyonu shyvana ile aynıydı iyice boka kaliteden kırıp paraya yönelmişler anlayacağımız
aynen öyle cinli firma batacak bu gidisle ben her hafta ban yiyom lolden yeni hesap aacıoyrum yeni şey eklemişler sıralı yada ranked girmek için 10 maç tamgaz atman lazım o ilk 10 maçında sadece bot geliyor :D
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt