ewigherr
Master Üye
- Katılım
- 4 Kas 2023
- Mesajlar
- 1,693
- Beğeniler
- 251
- İletişim

arkadaşlar merhaba şu aralar lol arcane 2.sezondan sonra bi bozmaya başladı diye düşünüyorum iyice oyunu paraya çevirdiler hextechler kalktı tft yumurtaları kalktı işte savaş bileti eklendi şampiyonları almak zorlaştı falan neredeyse yeni başlayanlar rp yatırmadan adam akıllı oynayamayacak hale getirdiler ve sürekli 32k rplik kostümler çıkartıyorlar bu konuda sosyal medyadada biraz tepki var gibi sizin düşünceleriniz neler merak ediyorum