lol hk

aynen öyle cinli firma batacak bu gidisle ben her hafta ban yiyom lolden yeni hesap aacıoyrum yeni şey eklemişler sıralı yada ranked girmek için 10 maç tamgaz atman lazım o ilk 10 maçında sadece bot geliyor :D
bende ban yediydim 0dan level kascaktımda oyunun hali böyle işte
 
olm lol dizisini izleyip bi lol gireyim diye mi izliyorsunuz yoksa cidden arcane muhabbeti sarıyor mu
 
olm lol dizisini izleyip bi lol gireyim diye mi izliyorsunuz yoksa cidden arcane muhabbeti sarıyor mu
valla arcane 1. sezon izledim ben sadece oda çok hype vardı bekleniyordu baya bu 2.sezonda baya ünlendiydi gerçi ama bilmiyom içime sinmedi 2.sezon
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt