ahmetkaya1
Silver Üye
- Katılım
- 3 Mar 2024
- Mesajlar
- 79
- Beğeniler
- 7
- Yaş
- 17
Hyper-V Methodu ile bir virtual machine yapmaya çalışıyorum fakat VM yi açtığımda ekrana tıklamam veya bir tuşa basmamı söylüyor fakat ne yaparsam yapayım benim klavyemi/mousemi algılamıyor. bir süre sonrada hata veriyor, nasıl düzelticem? Şimdiden Teşekkürler.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir