Hyper-V Methodu ile bir virtual machine yapmaya çalışıyorum fakat VM yi açtığımda ekrana tıklamam veya bir tuşa basmamı söylüyor fakat ne yaparsam yapayım benim klavyemi/mousemi algılamıyor. bir süre sonrada hata veriyor, nasıl düzelticem? Şimdiden Teşekkürler.
https://hizliresim.com/8w6mmgz...