Hyper-V VM problemi

ahmetkaya1

Silver Üye
Katılım
3 Mar 2024
Mesajlar
79
Beğeniler
7
Yaş
17
Hyper-V Methodu ile bir virtual machine yapmaya çalışıyorum fakat VM yi açtığımda ekrana tıklamam veya bir tuşa basmamı söylüyor fakat ne yaparsam yapayım benim klavyemi/mousemi algılamıyor. bir süre sonrada hata veriyor, nasıl düzelticem? Şimdiden Teşekkürler.


 
Hyper-V Methodu ile bir virtual machine yapmaya çalışıyorum fakat VM yi açtığımda ekrana tıklamam veya bir tuşa basmamı söylüyor fakat ne yaparsam yapayım benim klavyemi/mousemi algılamıyor. bir süre sonrada hata veriyor, nasıl düzelticem? Şimdiden Teşekkürler.


Ekrana bağlı kal, başlata bastığın anda herhangi bir tuşa bas tam o anda basman gerekiyor
 
Bro i used VMware but i cant restart my system, like when u installed valo it needs to restart the system right? even i restarted it, it still asked me to restart the system
 
Hyper-V Methodu ile bir virtual machine yapmaya çalışıyorum fakat VM yi açtığımda ekrana tıklamam veya bir tuşa basmamı söylüyor fakat ne yaparsam yapayım benim klavyemi/mousemi algılamıyor. bir süre sonrada hata veriyor, nasıl düzelticem? Şimdiden Teşekkürler.


boottayken dvd driveyi en üste koy isona bak klavye icin de enhanced session aktiflestir
 
So, there's absolutely no way to have a second computer with a virtual machine on it?
No no its just impossible to play valorant on a vm so basically u can play with a hypervisor but u must code it yourself and its really hard also it must be stealth so u dont get a ban
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt