Fortnite Offset, Signature ve Util Konusu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yakalanırda biraz daha dayanır dier hilelere gore ondan spoofer kulanarak oyna benim tavsiyem.
 
Can u update the offsets for the latest update or wich dumper do u use?
 
Oyun Adı: Fortnite
Koruma: EAC
Motor: Unreal Engine 4
Genellikle unreal dumper ile sdk dumplayıp onunla hile yapıyolar, overlay olarak ue4ün canvas hud'unu kullanıyolar
Offsetler:
Kod:
[/CENTER]
Uworld: 0x9864730
Levels: 0x138
PersistentLevel: 0x30
LocalPlayers: 0x38
OwningGameInstance: 0x180
ControlRotation: 0x288
PlayerCameraManager: 0x2B8
ClientReturnToMainMenuWithTextReason: 0x0
AcknowledgedPawn: 0x2A0
PlayerState: 0x240
RootComponent: 0x130
Mesh: 0x280
RelativeLocation: 0x11C
ComponentVelocity: 0x140
StaticMesh: 0x480
CachedWorldSpaceBounds: 0x618
CustomTimeDilation: 0x98
LastFireTimeVerified: 0x9C0
LastFireTime: 0x9BC
bIsDBNO: 0x57E
bSpotted: 0x542
TeamIndex: 0xED0
SquadId: 0x1054
PrimaryPickupItemEntry: 0x2A8
DisplayName: 0x88
Tier: 0x6C
ItemDefinition: 0x18
CurrentWeapon: 0x600
WeaponData: 0x378
LastFireAbilityTime: 0xC08
WeaponStatHandle: 0x820
FireStartLoc: 0x880
ReloadTime: 0x10C
ReloadScale: 0x110
ChargeDownTime: 0x13C
RecoilHoriz: 0x210
RecoilVert: 0x200
RecoilDownsightsMultiplier: 0x22C
Spread: 0x16C
SpreadDownsights: 0x170
StandingStillSpreadMultiplier: 0x174
AthenaJumpingFallingSpreadMultiplier: 0x17C
AthenaCrouchingSpreadMultiplier: 0x178
AthenaSprintingSpreadMultiplier: 0x22C
MinSpeedForSpreadMultiplier: 0x184
MaxSpeedForSpreadMultiplier: 0x188
bAlreadySearched: 0xD49
RemoteViewPitch: 0x232

[CENTER]
Signaturelar:
Kod:
[/CENTER][/CENTER]
Uworld: 48 8B 05 ? ? ? ? 4D 8B C2
GoObject: 48 8B 05 ? ? ? ? 48 8B 0C C8 48 8B 04 D1
FnFree: 48 85 C9 0F 84 ? ? ? ? 53 48 83 EC 20 48 89 7C 24 30 48 8B D9 48 8B 3D ? ? ? ? 48 85 FF 0F 84 ? ? ? ? 48 8B 07 4C 8B 40 30 48 8D 05 ? ? ? ? 4C 3B C0
ProjectWorldToScreen: E8 ? ? ? ? 41 88 07 48 83 C4 30
GetBoneMatrix: E8 ? ? ? ? 48 8B 47 30 F3 0F 10 45
LineOfSightTo: E8 ? ? ? ? 48 8B 0D ? ? ? ? 33 D2 40 8A F8
CalculateSpreadHook = E8 ? ? ? ? 48 8D 4B 28 E8 ? ? ? ? 48 8B C8
SpreadCaller = 0F 57 D2 48 8D 4C 24 ? 41 0F 28 CC E8 ? ? ? ? 48 8B 4D B0 0F 28 F0 48 85 C9
GetNameByIndex = 48 89 5C 24 ? 48 89 74 24 ? 55 57 41 56 48 8D AC 24 ? ? ? ? 48 81 EC ? ? ? ? 48 8B 05 ? ? ? ? 48 33 C4 48 89 85 ? ? ? ? 45 33 F6 48 8B F2 44 39 71 04 0F 85 ? ? ? ? 8B 19 0F B7 FB E8 ? ? ? ? 8B CB 48 8D 54 24
GetObjectName: instead of this sig use the function below

[CENTER]
GetObjectName: yukardakiyle aynı hilelere göre farklılık gösterir
Basit bir pattern ile obje adresi bulmak (C++)

Kod:
std::string GetObjectName(uintptr_t Object) {

            static uintptr_t addr = 0;

            if (!addr) {
                addr = FindPattern(xorstr(GetNameByIndexSignature); //GetNameByIndex sig
                if (!addr) {
                    MessageBoxA((HWND)0, (LPCSTR)_("Failed to get GetNameByIndex"), (LPCSTR)0, (UINT)0);
                    exit(0);
                }
            }

            if (Object == NULL)
                return _("");

            auto fGetObjName = reinterpret_cast<FString * (__fastcall*)(int* index, FString* res)>(addr);

            int index = *(int*)(Object + 0x18);

            FString result;
            fGetObjName(&index, &result);

            if (result.c_str() == NULL)
                return _("");

            auto result_str = result.ToString();

            if (result.c_str() != NULL)
                Free((__int64)result.c_str());

            return result_str;
        }

Eğer bir signatureyi şu hale çevircekseniz \xA4\x00 gibi
mesela örnek bu​
Uworld: 48 8B 05 ? ? ? ? 4D 8B C2
ilk bir slash atıyoruz \ sonra mesela 48 yazıyorya \x48 yazın ? işaretleri için \x00 yazıcaksınız
örnek şu olcak \x48\x8B\x05\x00\x00\x00\x00\x4D\x8B\xC2 böyle olcak
çoğu kodda bunu bunu tanımlamak için xxxx?xxx fln vardır buda işte yukarda ki örnekte başta 3 tane farklı harflerden oluşmuş dize var onun için 3 x atıyoruz
xxx sonra x00lar için ? atıyoruz örnek bu yukarda ki signature için
xxx????xxx
Eline sağlık
 
Oyun Adı: Fortnite
Koruma: EAC
Motor: Unreal Engine 4
Genellikle unreal dumper ile sdk dumplayıp onunla hile yapıyolar, overlay olarak ue4ün canvas hud'unu kullanıyolar
Offsetler:
Kod:
[/CENTER]
Uworld: 0x9864730
Levels: 0x138
PersistentLevel: 0x30
LocalPlayers: 0x38
OwningGameInstance: 0x180
ControlRotation: 0x288
PlayerCameraManager: 0x2B8
ClientReturnToMainMenuWithTextReason: 0x0
AcknowledgedPawn: 0x2A0
PlayerState: 0x240
RootComponent: 0x130
Mesh: 0x280
RelativeLocation: 0x11C
ComponentVelocity: 0x140
StaticMesh: 0x480
CachedWorldSpaceBounds: 0x618
CustomTimeDilation: 0x98
LastFireTimeVerified: 0x9C0
LastFireTime: 0x9BC
bIsDBNO: 0x57E
bSpotted: 0x542
TeamIndex: 0xED0
SquadId: 0x1054
PrimaryPickupItemEntry: 0x2A8
DisplayName: 0x88
Tier: 0x6C
ItemDefinition: 0x18
CurrentWeapon: 0x600
WeaponData: 0x378
LastFireAbilityTime: 0xC08
WeaponStatHandle: 0x820
FireStartLoc: 0x880
ReloadTime: 0x10C
ReloadScale: 0x110
ChargeDownTime: 0x13C
RecoilHoriz: 0x210
RecoilVert: 0x200
RecoilDownsightsMultiplier: 0x22C
Spread: 0x16C
SpreadDownsights: 0x170
StandingStillSpreadMultiplier: 0x174
AthenaJumpingFallingSpreadMultiplier: 0x17C
AthenaCrouchingSpreadMultiplier: 0x178
AthenaSprintingSpreadMultiplier: 0x22C
MinSpeedForSpreadMultiplier: 0x184
MaxSpeedForSpreadMultiplier: 0x188
bAlreadySearched: 0xD49
RemoteViewPitch: 0x232

[CENTER]
Signaturelar:
Kod:
[/CENTER][/CENTER]
Uworld: 48 8B 05 ? ? ? ? 4D 8B C2
GoObject: 48 8B 05 ? ? ? ? 48 8B 0C C8 48 8B 04 D1
FnFree: 48 85 C9 0F 84 ? ? ? ? 53 48 83 EC 20 48 89 7C 24 30 48 8B D9 48 8B 3D ? ? ? ? 48 85 FF 0F 84 ? ? ? ? 48 8B 07 4C 8B 40 30 48 8D 05 ? ? ? ? 4C 3B C0
ProjectWorldToScreen: E8 ? ? ? ? 41 88 07 48 83 C4 30
GetBoneMatrix: E8 ? ? ? ? 48 8B 47 30 F3 0F 10 45
LineOfSightTo: E8 ? ? ? ? 48 8B 0D ? ? ? ? 33 D2 40 8A F8
CalculateSpreadHook = E8 ? ? ? ? 48 8D 4B 28 E8 ? ? ? ? 48 8B C8
SpreadCaller = 0F 57 D2 48 8D 4C 24 ? 41 0F 28 CC E8 ? ? ? ? 48 8B 4D B0 0F 28 F0 48 85 C9
GetNameByIndex = 48 89 5C 24 ? 48 89 74 24 ? 55 57 41 56 48 8D AC 24 ? ? ? ? 48 81 EC ? ? ? ? 48 8B 05 ? ? ? ? 48 33 C4 48 89 85 ? ? ? ? 45 33 F6 48 8B F2 44 39 71 04 0F 85 ? ? ? ? 8B 19 0F B7 FB E8 ? ? ? ? 8B CB 48 8D 54 24
GetObjectName: instead of this sig use the function below

[CENTER]
GetObjectName: yukardakiyle aynı hilelere göre farklılık gösterir
Basit bir pattern ile obje adresi bulmak (C++)

Kod:
std::string GetObjectName(uintptr_t Object) {

            static uintptr_t addr = 0;

            if (!addr) {
                addr = FindPattern(xorstr(GetNameByIndexSignature); //GetNameByIndex sig
                if (!addr) {
                    MessageBoxA((HWND)0, (LPCSTR)_("Failed to get GetNameByIndex"), (LPCSTR)0, (UINT)0);
                    exit(0);
                }
            }

            if (Object == NULL)
                return _("");

            auto fGetObjName = reinterpret_cast<FString * (__fastcall*)(int* index, FString* res)>(addr);

            int index = *(int*)(Object + 0x18);

            FString result;
            fGetObjName(&index, &result);

            if (result.c_str() == NULL)
                return _("");

            auto result_str = result.ToString();

            if (result.c_str() != NULL)
                Free((__int64)result.c_str());

            return result_str;
        }

Eğer bir signatureyi şu hale çevircekseniz \xA4\x00 gibi
mesela örnek bu​
Uworld: 48 8B 05 ? ? ? ? 4D 8B C2
ilk bir slash atıyoruz \ sonra mesela 48 yazıyorya \x48 yazın ? işaretleri için \x00 yazıcaksınız
örnek şu olcak \x48\x8B\x05\x00\x00\x00\x00\x4D\x8B\xC2 böyle olcak
çoğu kodda bunu bunu tanımlamak için xxxx?xxx fln vardır buda işte yukarda ki örnekte başta 3 tane farklı harflerden oluşmuş dize var onun için 3 x atıyoruz
xxx sonra x00lar için ? atıyoruz örnek bu yukarda ki signature için
xxx????xxx
Elinize sağlık inceliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt