Faceit Aimbot Cheat

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Marcuus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Status: Unknown

Nasıl Çalıştırılır

  • CS2'ye gir
  • ai_driver.exe calistir
  • X1 (mouse yan tus) - nisan al
  • F2 - cikis

Dw & Virüstotal Sonuçları


Projede mutlaka eksiklikler veya yanlışlıklar bulunabilir faceit hesabım olmadığı için faceit üzerinden direk video kaydı çekemedim sorun olması taktirde yazabilirsiniz. Aimbot yetersiz gelirse biraz daha geliştirmeye çalışırım.

Fikir için @oQeF'e teşşekürler.

++
 

Status: Unknown

Nasıl Çalıştırılır

  • CS2'ye gir
  • ai_driver.exe calistir
  • X1 (mouse yan tus) - nisan al
  • F2 - cikis

Dw & Virüstotal Sonuçları


Projede mutlaka eksiklikler veya yanlışlıklar bulunabilir faceit hesabım olmadığı için faceit üzerinden direk video kaydı çekemedim sorun olması taktirde yazabilirsiniz. Aimbot yetersiz gelirse biraz daha geliştirmeye çalışırım.

Fikir için @oQeF'e teşşekürler.

nerden yükliycez
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.

Status: Unknown

Nasıl Çalıştırılır

  • CS2'ye gir
  • ai_driver.exe calistir
  • X1 (mouse yan tus) - nisan al
  • F2 - cikis

Dw & Virüstotal Sonuçları


Projede mutlaka eksiklikler veya yanlışlıklar bulunabilir faceit hesabım olmadığı için faceit üzerinden direk video kaydı çekemedim sorun olması taktirde yazabilirsiniz. Aimbot yetersiz gelirse biraz daha geliştirmeye çalışırım.

Fikir için @oQeF'e teşşekürler.

ellerine sağlik
 

Status: Unknown

Nasıl Çalıştırılır

  • CS2'ye gir
  • ai_driver.exe calistir
  • X1 (mouse yan tus) - nisan al
  • F2 - cikis

Dw & Virüstotal Sonuçları


Projede mutlaka eksiklikler veya yanlışlıklar bulunabilir faceit hesabım olmadığı için faceit üzerinden direk video kaydı çekemedim sorun olması taktirde yazabilirsiniz. Aimbot yetersiz gelirse biraz daha geliştirmeye çalışırım.

Fikir için @oQeF'e teşşekürler.

e.s güzel duruyo denemedim ama
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
fixleyebilecek var mi bunu lisans sorunu diyor
 
Güncelleme gelmeyecek konu kapatılabilir.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt