Faceit Aimbot Cheat

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Marcuus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Tuş değiştirme mevcut mudur?
 
Eline sağlık markus ai ile mi yaptın driver'ı ?
 

Status: Unknown

Nasıl Çalıştırılır

  • CS2'ye gir
  • ai_driver.exe calistir
  • X1 (mouse yan tus) - nisan al
  • F2 - cikis

Dw & Virüstotal Sonuçları


Projede mutlaka eksiklikler veya yanlışlıklar bulunabilir faceit hesabım olmadığı için faceit üzerinden direk video kaydı çekemedim sorun olması taktirde yazabilirsiniz. Aimbot yetersiz gelirse biraz daha geliştirmeye çalışırım.

Fikir için @oQeF'e teşşekürler.

kral benim mouse biraz eskide sana zahmet x1 tuşunu değiştirebilirmiyiz
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.

Status: Unknown

Nasıl Çalıştırılır

  • CS2'ye gir
  • ai_driver.exe calistir
  • X1 (mouse yan tus) - nisan al
  • F2 - cikis

Dw & Virüstotal Sonuçları


Projede mutlaka eksiklikler veya yanlışlıklar bulunabilir faceit hesabım olmadığı için faceit üzerinden direk video kaydı çekemedim sorun olması taktirde yazabilirsiniz. Aimbot yetersiz gelirse biraz daha geliştirmeye çalışırım.

Fikir için @oQeF'e teşşekürler.

eline saglık dostum.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt