Hayır sabit mause yan tuşTuş değiştirme mevcut mudur?
Aimbotu iyileştirmek için ai kullanıldı.Eline sağlık markus ai ile mi yaptın driver'ı ?
denesenecalısıyo mu
Status: Unknown
Nasıl Çalıştırılır
- CS2'ye gir
- ai_driver.exe calistir
- X1 (mouse yan tus) - nisan al
- F2 - cikis
Dw & Virüstotal SonuçlarıProjede mutlaka eksiklikler veya yanlışlıklar bulunabilir faceit hesabım olmadığı için faceit üzerinden direk video kaydı çekemedim sorun olması taktirde yazabilirsiniz. Aimbot yetersiz gelirse biraz daha geliştirmeye çalışırım.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Fikir için @oQeF'e teşşekürler.
Status: Unknown
Nasıl Çalıştırılır
- CS2'ye gir
- ai_driver.exe calistir
- X1 (mouse yan tus) - nisan al
- F2 - cikis
Dw & Virüstotal SonuçlarıProjede mutlaka eksiklikler veya yanlışlıklar bulunabilir faceit hesabım olmadığı için faceit üzerinden direk video kaydı çekemedim sorun olması taktirde yazabilirsiniz. Aimbot yetersiz gelirse biraz daha geliştirmeye çalışırım.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Fikir için @oQeF'e teşşekürler.