Faceit Aimbot Cheat

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Marcuus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Status: Unknown

Nasıl Çalıştırılır

  • CS2'ye gir
  • ai_driver.exe calistir
  • X1 (mouse yan tus) - nisan al
  • F2 - cikis

Dw & Virüstotal Sonuçları


Projede mutlaka eksiklikler veya yanlışlıklar bulunabilir faceit hesabım olmadığı için faceit üzerinden direk video kaydı çekemedim sorun olması taktirde yazabilirsiniz. Aimbot yetersiz gelirse biraz daha geliştirmeye çalışırım.

Fikir için @oQeF'e teşşekürler.

Eline Sağlık
 
Böyle bi yarragın altına yatmak her yigidin harcı degil taşak ister devamını ne kadar getirebileceğide önemli tabi
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.

Status: Unknown

Nasıl Çalıştırılır

  • CS2'ye gir
  • ai_driver.exe calistir
  • X1 (mouse yan tus) - nisan al
  • F2 - cikis

Dw & Virüstotal Sonuçları


Projede mutlaka eksiklikler veya yanlışlıklar bulunabilir faceit hesabım olmadığı için faceit üzerinden direk video kaydı çekemedim sorun olması taktirde yazabilirsiniz. Aimbot yetersiz gelirse biraz daha geliştirmeye çalışırım.

Fikir için @oQeF'e teşşekürler.

faceıttede rahat bırakında adam akıllı oynasınlar
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt