ufaktan uzun amateşekkürler discord adresini yazar mısın
istek attım
hangi authun içinde anti-debugger var tam olarak
keyauth kullanmıyorum dostum maalesef.
Open Src olanda varhangi authun içinde anti-debugger var tam olarak
keyauth kullanmıyorum dostum maalesef.
Step authdanmı yola cikdin QWE![]()
Benim Kendi Geliştirdiğim Botum Bu Şekilde. Hala Geliştiriyorum Güzel Gidiyo Şuanlık.
yok kanka valla. herşeyde bir kusur aramak zorunda mısın. ki hep haksızsınStep authdanmı yola cikdin QWE
Ne anlation kkyok kanka valla. herşeyde bir kusur aramak zorunda mısın. ki hep haksızsın