Open Source CS2 Internal SRC


yapıldı zaten sadece paylaşıp paylaşmamak arasındayım
Eklenecek şeyler dediğin özelliklermi, bence paylaş :D
 
e.s ama hale safe mi bilemedim bi 2-3 daha bekleyeceğim benim paste hilem için çok güzel olacak e.s
fyudo0g.png
 

yapıldı zaten sadece paylaşıp paylaşmamak arasındayım
gayet güzel olmuş source paylaşmamak senin tercihin saygı duyarım bu arada benim birkaç tavsiyem daha var chams ekleyebilirsin ve yavaştan ragebota geçiş yapabilirsin skin changer şuan için gerekli değil diye düşünüyorum
 
gayet güzel olmuş source paylaşmamak senin tercihin saygı duyarım bu arada benim birkaç tavsiyem daha var chams ekleyebilirsin ve yavaştan ragebota geçiş yapabilirsin skin changer şuan için gerekli değil diye düşünüyorum

schema dumper eklemesem bile güncel src ye ragebot, anti aim için movement correction, chams, world visuals vb. şeyler ekleyeceğim hardcoded offset durumu için ise özel bir changer yapacağım aklımda ki plan o şekilde önerilere açığım eklenmesi istenen özellikler için
 
schema dumper eklemesem bile güncel src ye ragebot, anti aim için movement correction, chams, world visuals vb. şeyler ekleyeceğim hardcoded offset durumu için ise özel bir changer yapacağım aklımda ki plan o şekilde önerilere açığım eklenmesi istenen özellikler için
Bence esp ekle dostum esp mantığı için haftalarca uğraşıyorum direk kod mantığına bakacam
 
schema dumper eklemesem bile güncel src ye ragebot, anti aim için movement correction, chams, world visuals vb. şeyler ekleyeceğim hardcoded offset durumu için ise özel bir changer yapacağım aklımda ki plan o şekilde önerilere açığım eklenmesi istenen özellikler için
subtick bhop :D
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt