- Katılım
- 28 Eyl 2024
- Mesajlar
- 2,514
- Beğeniler
- 1,278
İnternal İçin Bunyhoop ve anti aim atabilirmisin Varmı Elinde dc : witchh1githubda ufak bir rehber var kontrol edebilirsin
İnternal İçin Bunyhoop ve anti aim atabilirmisin Varmı Elinde dc : witchh1githubda ufak bir rehber var kontrol edebilirsin
İnternal İçin Bunyhoop ve anti aim atabilirmisin Varmı Elinde dc : witchh1
dc gelsene; sorry5492 attım istekekledim
hocam derledim ama extreme injectora atıp manual map seceneğini seçip inject etmek istediğimde inject tuşu pasif gözüküyor bassam bile hata veriyorgithubda ufak bir rehber var kontrol edebilirsin
hocam derledim ama extreme injectora atıp manual map seceneğini seçip inject etmek istediğimde inject tuşu pasif gözüküyor bassam bile hata veriyor
chams nasil yaptin laCHAMS EKLENDİ GÜNCEL SRC'YE GİTHUB ÜSTÜNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ DOSTLAR
![]()
bunny eklenırse güzel olur aslındaCHAMS EKLENDİ GÜNCEL SRC'YE GİTHUB ÜSTÜNDEN ULAŞABİLİRSİNİZ DOSTLAR
![]()