Open Source CS2 Internal SRC

nocontex

Platinum Üye
Katılım
9 Haz 2026
Mesajlar
101
Beğeniler
23
İletişim
CS2 Internal Base

Selam beyler, boş zamanımda canım sıkıldı CS2 için basit bir internal base hazırlayayım dedim. Hem öğrenmek isteyenlere kaynak olsun hem de kendi hilesini geliştirmek isteyenler kullansın diye açık kaynak kodlu paylaşıyorum.

Projeyi derlemeden, direkt kaynak kodu olarak paylaştığım için VirusTotal veya DLL indirme linki koymadım. Visual Studio 2022 üzerinden Release x64 olarak kendiniz derleyip kullanabilirsiniz.

Neleri Hookluyor?
Present & ResizeBuffers & CreateSwapChain: DirectX 11 çizimini yakalayıp ImGui menüsünü ekrana basar. Çözünürlük değiştiğinde crash vermez.
CreateMove & ValidateInput & SetViewAngles: Kullanıcı girdilerini ve giden bakış açılarını manipüle etmek için kullanılır.

Küçük Bir Detay (Movement Correction Neden Yok?):
Anti-Aim açıkken yön tuşlarınızın (WASD) basılan yöne göre doğru çalışabilmesi için normalde "Movement Correction" yapılması gerekir. Ancak bu base içerisinde movement correction işlevi bilerek boş bırakıldı. Kendi hilenizi geliştirirken veya projeyi incelerken mantığı kavrayıp kendi matematiksel düzeltmenizi (`MovementCorrection` fonksiyonu içine) yazabilmeniz için burayı boş bıraktım, araştırarak ekleyebilirsiniz.

Şu Anki Özellikler:
INSERT tuşu ile menüyü açıp kapatabilirsiniz.
• Basit Anti-Aim (Pitch, Yaw, Roll ve Yaw Offset ayarları mevcuttur).
DELETE tuşuna basarak hileyi oyundan unload edebilirsiniz.

Nasıl Derlenir ve Gereksinimler:
Visual Studio 2022: Kurulumda "C++ ile masaüstü geliştirme" seçeneğinin yüklü olması lazım.
Windows 10/11 SDK: Modern Windows SDK yüklü olmalıdır. Harici bir DirectX SDK indirmenize gerek yoktur, D3D11 ve DXGI kütüphaneleri zaten Windows SDK içerisinde hazır gelir.
Derleme Modu: Çözümü açtıktan sonra derleme seçeneğini Release ve platformu x64 yaparak `Ctrl + Shift + B` ile derleyebilirsiniz. Derlenen DLL, proje'nin ana dizinindeki `build/` klasöründe oluşur.

Enjeksiyon ve Test Önerileri:
• Oyunu başlatırken başlatma seçeneklerine -insecure yazıp test etmenizi tavsiye ederim.
• Eğer oyunu -insecure modunda açtıysanız, Extreme Injector ile standart enjeksiyon (Standard injection) metodunu kullanarak DLL'i direkt inject edebilirsiniz.
• Eğer -insecure parametresini yazmadan deneyecekseniz, Extreme Injector ayarlarından (settings) enjeksiyon metodunu Manual Map olarak seçmeniz gerekir.

Schema Dumper Gelecek mi?
Şu an projede offsetler hardcoded (kodun içine direkt yazılı) durumda. Yani oyun güncellendikçe offsetleri elle değiştirmek gerekiyor. Eğer istek gelirse, bir sonraki güncellemede projeye basit bir dumper ekleyebilirim. Kodun içine yazacağımız pattern scan ve vdata taramasıyla offsetleri her güncellemede uğraşmadan direkt oyunun hafızasından otomatik çektiririz.

İleri Tarihte Eklenecekler (İstek Olursa):
İstek gelirse projeyi güncelleyip aşağıda ki özellikleride eklemeyi düşünüyorum:
• ESP (Box, Bone, Name vs.)
• Chams
• Silent Aimbot
• Inventory Changer

Önemli Not:
Proje eğitim ve araştırma amaçlıdır. Kullanımdan doğacak hesap yasaklamalarından (VAC) veya diğer durumlardan ben sorumlu değilim, sorumluluk tamamen size ait. Projede zaten MIT lisansı var, kodu istediğiniz gibi kurcalayabilirsiniz.

Eğer kurulum/derleme veya geliştirme aşamasında yardıma ihtiyacınız olursa forum üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.

Yorumlarınızı ve geri bildirimlerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler.

Bağlantılar:
Kaynak Kodları (SRC):

Oynanış Videosu:


 
e.s. ai koktu ama neyse

yorum için teşekkürler evet ai kullanılıyor fakat ben tamamen ai kullanarak yapmıyorum, bu devirde ai kullanmamak zaten hata olur. çoğu düzeltmeler için ai kullanmak iş yükünü azaltıyor, zaten tamamen ai ile yapılan hileleri görüyoruz çoğunlukla crash vb. sorunlar yaşıyorlar. fakat şöyle bir gerçek var eğer bir şeyi yapmayı bilmiyorsan bunu ai kullanarak bir yere kadar yapabilirsin. misal anti aim oyunun yapısını bilmeden sadece ai kullanarak yaptırabileceğin bir şey değil. yorumun için tekrardan teşekkürler. :)
 
CS2 Internal Base

Selam beyler, boş zamanımda canım sıkıldı CS2 için basit bir internal base hazırlayayım dedim. Hem öğrenmek isteyenlere kaynak olsun hem de kendi hilesini geliştirmek isteyenler kullansın diye açık kaynak kodlu paylaşıyorum.

Projeyi derlemeden, direkt kaynak kodu olarak paylaştığım için VirusTotal veya DLL indirme linki koymadım. Visual Studio 2022 üzerinden Release x64 olarak kendiniz derleyip kullanabilirsiniz.

Neleri Hookluyor?
Present & ResizeBuffers & CreateSwapChain: DirectX 11 çizimini yakalayıp ImGui menüsünü ekrana basar. Çözünürlük değiştiğinde crash vermez.
CreateMove & ValidateInput & SetViewAngles: Kullanıcı girdilerini ve giden bakış açılarını manipüle etmek için kullanılır.

Küçük Bir Detay (Movement Correction Neden Yok?):
Anti-Aim açıkken yön tuşlarınızın (WASD) basılan yöne göre doğru çalışabilmesi için normalde "Movement Correction" yapılması gerekir. Ancak bu base içerisinde movement correction işlevi bilerek boş bırakıldı. Kendi hilenizi geliştirirken veya projeyi incelerken mantığı kavrayıp kendi matematiksel düzeltmenizi (`MovementCorrection` fonksiyonu içine) yazabilmeniz için burayı boş bıraktım, araştırarak ekleyebilirsiniz.

Şu Anki Özellikler:
INSERT tuşu ile menüyü açıp kapatabilirsiniz.
• Basit Anti-Aim (Pitch, Yaw, Roll ve Yaw Offset ayarları mevcuttur).
DELETE tuşuna basarak hileyi oyundan unload edebilirsiniz.

Nasıl Derlenir ve Gereksinimler:
Visual Studio 2022: Kurulumda "C++ ile masaüstü geliştirme" seçeneğinin yüklü olması lazım.
Windows 10/11 SDK: Modern Windows SDK yüklü olmalıdır. Harici bir DirectX SDK indirmenize gerek yoktur, D3D11 ve DXGI kütüphaneleri zaten Windows SDK içerisinde hazır gelir.
Derleme Modu: Çözümü açtıktan sonra derleme seçeneğini Release ve platformu x64 yaparak `Ctrl + Shift + B` ile derleyebilirsiniz. Derlenen DLL, proje'nin ana dizinindeki `build/` klasöründe oluşur.

Enjeksiyon ve Test Önerileri:
• Oyunu başlatırken başlatma seçeneklerine -insecure yazıp test etmenizi tavsiye ederim.
• Eğer oyunu -insecure modunda açtıysanız, Extreme Injector ile standart enjeksiyon (Standard injection) metodunu kullanarak DLL'i direkt inject edebilirsiniz.
• Eğer -insecure parametresini yazmadan deneyecekseniz, Extreme Injector ayarlarından (settings) enjeksiyon metodunu Manual Map olarak seçmeniz gerekir.

Schema Dumper Gelecek mi?
Şu an projede offsetler hardcoded (kodun içine direkt yazılı) durumda. Yani oyun güncellendikçe offsetleri elle değiştirmek gerekiyor. Eğer istek gelirse, bir sonraki güncellemede projeye basit bir dumper ekleyebilirim. Kodun içine yazacağımız pattern scan ve vdata taramasıyla offsetleri her güncellemede uğraşmadan direkt oyunun hafızasından otomatik çektiririz.

İleri Tarihte Eklenecekler (İstek Olursa):
İstek gelirse projeyi güncelleyip aşağıda ki özellikleride eklemeyi düşünüyorum:
• ESP (Box, Bone, Name vs.)
• Chams
• Silent Aimbot
• Inventory Changer

Önemli Not:
Proje eğitim ve araştırma amaçlıdır. Kullanımdan doğacak hesap yasaklamalarından (VAC) veya diğer durumlardan ben sorumlu değilim, sorumluluk tamamen size ait. Projede zaten MIT lisansı var, kodu istediğiniz gibi kurcalayabilirsiniz.

Eğer kurulum/derleme veya geliştirme aşamasında yardıma ihtiyacınız olursa forum üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.

Yorumlarınızı ve geri bildirimlerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler.

Bağlantılar:
Kaynak Kodları (SRC):

Oynanış Videosu:



çok taze hesap rat diyecektim ki open src gördüm fakat hızlı ban yedirir gibi
 
çok taze hesap rat diyecektim ki open src gördüm fakat hızlı ban yedirir gibi
Önemli Not:
Proje eğitim ve araştırma amaçlıdır. Kullanımdan doğacak hesap yasaklamalarından (VAC) veya diğer durumlardan ben sorumlu değilim, sorumluluk tamamen size ait. Projede zaten MIT lisansı var, kodu istediğiniz gibi kurcalayabilirsiniz.


eğitim amaçlı paylaşıldı, istek olursa geliştirmeye devam edeceğim yorum için teşekkürler.
 
Schema Dumper Gelecek mi?
Şu an projede offsetler hardcoded (kodun içine direkt yazılı) durumda. Yani oyun güncellendikçe offsetleri elle değiştirmek gerekiyor. Eğer istek gelirse, bir sonraki güncellemede projeye basit bir dumper ekleyebilirim. Kodun içine yazacağımız pattern scan ve vdata taramasıyla offsetleri her güncellemede uğraşmadan direkt oyunun hafızasından otomatik çektiririz.

İleri Tarihte Eklenecekler (İstek Olursa):
İstek gelirse projeyi güncelleyip aşağıda ki özellikleride eklemeyi düşünüyorum:
• ESP (Box, Bone, Name vs.)
• Chams
• Silent Aimbot
• Inventory Changer
e.s bu hali bile gayet iyi sadece burdan bir imgui kullanarak rage bot yada aimbot esp eklesen yeter bence

eğer istek olursa bunları eklemeyi düşünüyorum proto yapıları vs. kurma planımda var tamamen isteğe bağlı hareket edeceğim araya belki custom model changer'da sıkıştırırım bunların yanında (reklam olmaması için karaladım isimleri)

6fPPiBp.jpeg
 
E.s geliştirmeye acik ve güzell proje
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt