Open Source CS2 Internal SRC

oha bunları sen mi yapıyorsun ai mı

ben yapıyorum ai'da düzeltmelerde bana yardımcı olup zaman kazandırıyor. ai kullanımını herkes yanlış yorumluyor, bu devirde ai kullanmamak büyük bir hata ama çoğu komplike sistemi ai kullanarak kimse yapamaz. (bu tür konularda bilgisi olmayan pasterlar için bahsediyorum)
 
ben yapıyorum ai'da düzeltmelerde bana yardımcı olup zaman kazandırıyor. ai kullanımını herkes yanlış yorumluyor, bu devirde ai kullanmamak büyük bir hata ama çoğu komplike sistemi ai kullanarak kimse yapamaz. (bu tür konularda bilgisi olmayan pasterlar için bahsediyorum)
sen yaptıysan helal oslun bir ay uğraşsam anca yaparım
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt