Open Source CS2 Internal SRC

Sadece anti aim degilde başka özelliklerde eklersen ck guzel olur aslında ama şuanda bile iyi e.s
 
minhook kaldı mı hala

free ve open src paylaşılan bir projede fazla kasmaya gerek yok. işini stabil yapıyor, oyunu da patlatmıyor sonuçta. çoğu public paylaşılan base'lerde de hala minhook kullanılıyor zaten, macera aramaya gerek yok. oyunu patlatmadığı sürece tekerleği yeniden icat etmeye gerek yok bence
 
free ve open src paylaşılan bir projede fazla kasmaya gerek yok. işini stabil yapıyor, oyunu da patlatmıyor sonuçta. çoğu public paylaşılan base'lerde de hala minhook kullanılıyor zaten, macera aramaya gerek yok. oyunu patlatmadığı sürece tekerleği yeniden icat etmeye gerek yok bence
bence de öyle, açık kaynaklı bir projeden kimse uzun vaadeli olarak ud olmasını beklememeli.
zaten internal yazılan hilelerin dt olmasının nedeni minhook değil injector veya özellikleri oluyor.
external bir şeyler yapmayı düşünür müsün?
 
bence de öyle, açık kaynaklı bir projeden kimse uzun vaadeli olarak ud olmasını beklememeli.
zaten internal yazılan hilelerin dt olmasının nedeni minhook değil injector veya özellikleri oluyor.
external bir şeyler yapmayı düşünür müsün?

bir aralar external üstüne geliştiriyordum, read only chams yapmıştım daha sonra saldım kernel-level externaldi aklımda halen var

Sadece anti aim degilde başka özelliklerde eklersen ck guzel olur aslında ama şuanda bile iyi e.s

geliştirmeye devam ediyorum, istek olursa birçok daha farklı özellik ekleyeceğim

49Qs2Sm.jpeg
 
bir aralar external üstüne geliştiriyordum, read only chams yapmıştım daha sonra saldım kernel-level externaldi aklımda halen var
aslında oyunu "anlayarak" oynayan bir bot/ai agent geliştiriyorum, inanır mısın bilmem tam 1 yıl 1 aydır üstüne düşündüğüm ve sayısız denemeler yaptığım bir şey..
sana bu konuyu gerçekten yazılım geliştirme mantığını ve hileler hakkında bilgi sahibi olduğunu gördüğüm için açıyorum, belki işe yarar fikirlerin vardır diye.
ilgilenmezsen önemli değil ama basitce veya teknik olarak tarif edebilirim. dm den de devam edebiliriz istersen.
 
aslında oyunu "anlayarak" oynayan bir bot/ai agent geliştiriyorum, inanır mısın bilmem tam 1 yıl 1 aydır üstüne düşündüğüm ve sayısız denemeler yaptığım bir şey..
sana bu konuyu gerçekten yazılım geliştirme mantığını ve hileler hakkında bilgi sahibi olduğunu gördüğüm için açıyorum, belki işe yarar fikirlerin vardır diye.
ilgilenmezsen önemli değil ama basitce veya teknik olarak tarif edebilirim. dm den de devam edebiliriz istersen.

öncelikle teşekkür ederim, güzel bir proje ve emek isteyen bir proje. yapmasıda kolay değildir tahminimce, daha önce öyle bir projeye girişmesemde söylediğin şeyden çıkarımım bu oluyor. umarım projeni iyi bir şekilde ilerletirsin, daha önce böyle bir proje yapmadım fakat "işe yarar fikirlerim" olursa söylemekten çekinmem bu fikirlerin haricinde de yardımcı olabileceğim bir şey varsa seve seve yardımcı olurum. ai skidlerin open src'leri alıp "biz yaptık" şeklinde paylaşmaları can sıkıcı, benimle aynı yolda yürüyen yazılım geliştirmede bilgili birisine seve seve yardımcı olurum.
 
CS2 Internal Base

Selam beyler, boş zamanımda canım sıkıldı CS2 için basit bir internal base hazırlayayım dedim. Hem öğrenmek isteyenlere kaynak olsun hem de kendi hilesini geliştirmek isteyenler kullansın diye açık kaynak kodlu paylaşıyorum.

Projeyi derlemeden, direkt kaynak kodu olarak paylaştığım için VirusTotal veya DLL indirme linki koymadım. Visual Studio 2022 üzerinden Release x64 olarak kendiniz derleyip kullanabilirsiniz.

Neleri Hookluyor?
Present & ResizeBuffers & CreateSwapChain: DirectX 11 çizimini yakalayıp ImGui menüsünü ekrana basar. Çözünürlük değiştiğinde crash vermez.
CreateMove & ValidateInput & SetViewAngles: Kullanıcı girdilerini ve giden bakış açılarını manipüle etmek için kullanılır.

Küçük Bir Detay (Movement Correction Neden Yok?):
Anti-Aim açıkken yön tuşlarınızın (WASD) basılan yöne göre doğru çalışabilmesi için normalde "Movement Correction" yapılması gerekir. Ancak bu base içerisinde movement correction işlevi bilerek boş bırakıldı. Kendi hilenizi geliştirirken veya projeyi incelerken mantığı kavrayıp kendi matematiksel düzeltmenizi (`MovementCorrection` fonksiyonu içine) yazabilmeniz için burayı boş bıraktım, araştırarak ekleyebilirsiniz.

Şu Anki Özellikler:
INSERT tuşu ile menüyü açıp kapatabilirsiniz.
• Basit Anti-Aim (Pitch, Yaw, Roll ve Yaw Offset ayarları mevcuttur).
DELETE tuşuna basarak hileyi oyundan unload edebilirsiniz.

Nasıl Derlenir ve Gereksinimler:
Visual Studio 2022: Kurulumda "C++ ile masaüstü geliştirme" seçeneğinin yüklü olması lazım.
Windows 10/11 SDK: Modern Windows SDK yüklü olmalıdır. Harici bir DirectX SDK indirmenize gerek yoktur, D3D11 ve DXGI kütüphaneleri zaten Windows SDK içerisinde hazır gelir.
Derleme Modu: Çözümü açtıktan sonra derleme seçeneğini Release ve platformu x64 yaparak `Ctrl + Shift + B` ile derleyebilirsiniz. Derlenen DLL, proje'nin ana dizinindeki `build/` klasöründe oluşur.

Enjeksiyon ve Test Önerileri:
• Oyunu başlatırken başlatma seçeneklerine -insecure yazıp test etmenizi tavsiye ederim.
• Eğer oyunu -insecure modunda açtıysanız, Extreme Injector ile standart enjeksiyon (Standard injection) metodunu kullanarak DLL'i direkt inject edebilirsiniz.
• Eğer -insecure parametresini yazmadan deneyecekseniz, Extreme Injector ayarlarından (settings) enjeksiyon metodunu Manual Map olarak seçmeniz gerekir.

Schema Dumper Gelecek mi?
Şu an projede offsetler hardcoded (kodun içine direkt yazılı) durumda. Yani oyun güncellendikçe offsetleri elle değiştirmek gerekiyor. Eğer istek gelirse, bir sonraki güncellemede projeye basit bir dumper ekleyebilirim. Kodun içine yazacağımız pattern scan ve vdata taramasıyla offsetleri her güncellemede uğraşmadan direkt oyunun hafızasından otomatik çektiririz.

İleri Tarihte Eklenecekler (İstek Olursa):
İstek gelirse projeyi güncelleyip aşağıda ki özellikleride eklemeyi düşünüyorum:
• ESP (Box, Bone, Name vs.)
• Chams
• Silent Aimbot
• Inventory Changer

Önemli Not:
Proje eğitim ve araştırma amaçlıdır. Kullanımdan doğacak hesap yasaklamalarından (VAC) veya diğer durumlardan ben sorumlu değilim, sorumluluk tamamen size ait. Projede zaten MIT lisansı var, kodu istediğiniz gibi kurcalayabilirsiniz.

Eğer kurulum/derleme veya geliştirme aşamasında yardıma ihtiyacınız olursa forum üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.

Yorumlarınızı ve geri bildirimlerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler.

Bağlantılar:
Kaynak Kodları (SRC):

Oynanış Videosu:





up yeni güncelleme geldi github üstünden indirebilirsiniz
 

new features and hooks
added box & name esp
created CCS2Client class
added worldtoscreen and screentransform sigs
added devlog for debugging

eğer projeye karşı istek görürsem chams, silent aimbot, inventory changer eklenecek belki custommodel changer'da sıkıştırırız araya
 
new features and hooks
added box & name esp
created CCS2Client class
added worldtoscreen and screentransform sigs
added devlog for debugging

eğer projeye karşı istek görürsem chams, silent aimbot, inventory changer eklenecek belki custommodel changer'da sıkıştırırız araya
oha bunları sen mi yapıyorsun ai mı
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt