chat eklensin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Chat odası eklediğimiz gibi oranın reklam odasına dönüşeceğinden o kadar eminim ki.
Forum üyeleri ile chat yapmak istiyorsanız zaten discordumuz var ve çok güzel sohbet dönüyor (yarısı mrbeast atıyor).
yani oda bi ihtimal ama dc bana göre çok aktif değil gibi
 
yok sarmaz cok hizli mesajlar akar spamdan gecilmez fake hesaplardan reklam yaparlar sarmaz ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt