bence hızlı akacağı için millet birbiriyle sohbete giremez gibi geliyor bana gereksiz gibi bana göre bilmiyorum yeniyim cgde ama yoksa 3-4 kişini olabilceği dmler getirelebilir eğer yoksa tam bilgili değilim bu konudaForumun ana sayfasına bi chat eklense çok güzelolur. zaten çok aktif bi forum çok aktif olur
Bir kere eklendi kaldırıldı sonraForumun ana sayfasına bi chat eklense çok güzelolur. zaten çok aktif bi forum çok aktif olur
kalsa çok güzel olurdu yaBir kere eklendi kaldırıldı sonra
gerek yok abi kimin ne yazfigini goremeyiz simdiForumun ana sayfasına bi chat eklense çok güzelolur. zaten çok aktif bi forum çok aktif olur
aynen chat odaları olabilir daha güzel olur sirapuchat diye eklenti vardı bitanebence hızlı akacağı için millet birbiriyle sohbete giremez gibi geliyor bana gereksiz gibi bana göre bilmiyorum yeniyim cgde ama yoksa 3-4 kişini olabilceği dmler getirelebilir eğer yoksa tam bilgili değilim bu konuda
Vulkan OptimizedBir kere eklendi kaldırıldı sonra
ya reis 1'den fazla chat olsun yavaşlar zaten kim kimle nerde sohbet ediceğini anlar falan bence böyle olmalı olursaaynen chat odaları olabilir daha güzel olur sirapuchat diye eklenti vardı bitane
sondaki detayda patladim abi affetChat odası eklediğimiz gibi oranın reklam odasına dönüşeceğinden o kadar eminim ki.
Forum üyeleri ile chat yapmak istiyorsanız zaten discordumuz var ve çok güzel sohbet dönüyor (yarısı mrbeast atıyor).
o zaman oraya özel bot oluşturabilirsiniz reis bunlar basit gelmeli size dcde var banlıyolar mr beast atanları şakır şakırChat odası eklediğimiz gibi oranın reklam odasına dönüşeceğinden o kadar eminim ki.
Forum üyeleri ile chat yapmak istiyorsanız zaten discordumuz var ve çok güzel sohbet dönüyor (yarısı mrbeast atıyor).