chat eklensin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

anil0635

Gold Üye
Katılım
11 Tem 2025
Mesajlar
262
Beğeniler
55
Forumun ana sayfasına bi chat eklense çok güzelolur. zaten çok aktif bi forum çok aktif olur
 
Forumun ana sayfasına bi chat eklense çok güzelolur. zaten çok aktif bi forum çok aktif olur
bence hızlı akacağı için millet birbiriyle sohbete giremez gibi geliyor bana gereksiz gibi bana göre bilmiyorum yeniyim cgde ama yoksa 3-4 kişini olabilceği dmler getirelebilir eğer yoksa tam bilgili değilim bu konuda
 
bence hızlı akacağı için millet birbiriyle sohbete giremez gibi geliyor bana gereksiz gibi bana göre bilmiyorum yeniyim cgde ama yoksa 3-4 kişini olabilceği dmler getirelebilir eğer yoksa tam bilgili değilim bu konuda
aynen chat odaları olabilir daha güzel olur sirapuchat diye eklenti vardı bitane
 
Chat odası eklediğimiz gibi oranın reklam odasına dönüşeceğinden o kadar eminim ki.
Forum üyeleri ile chat yapmak istiyorsanız zaten discordumuz var ve çok güzel sohbet dönüyor (yarısı mrbeast atıyor).
sondaki detayda patladim abi affet
 
Chat odası eklediğimiz gibi oranın reklam odasına dönüşeceğinden o kadar eminim ki.
Forum üyeleri ile chat yapmak istiyorsanız zaten discordumuz var ve çok güzel sohbet dönüyor (yarısı mrbeast atıyor).
o zaman oraya özel bot oluşturabilirsiniz reis bunlar basit gelmeli size dcde var banlıyolar mr beast atanları şakır şakır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt