Byte Sofware Deneyimim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan B1T
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ayyaş gözlerini aç dikkatli oku keye giriş yapıp kullanmamış bu benim sorunummu? uniseks konuşturma beni senin gibi paragraf yazarsam mesaj atacak yüzün olmaz o yüzden kapa çeneni
İnsanları kışkırtmak için onların karısına küfür eden ve kendisine erkeğim diye bı insansın. Erkek olduğunu düşünmüyorum. :D sana elbise yollayacam onu giy bundan sonra dekoltesiz
Forumdan banlanma sebebimiz ban yiyenlere 25 kili geçtikleri yüzünden ban yediniz dememiz :)
Yooo dolandırıcılıktan banlandiniz ve bu forumda en az 20 şikayet konunuz var.
niye hileyle 25 kill gecen banlanıyor mu
Ya kanka bunlar d0landırıcı işte ne yaparsın
ya bide bu adam geçenlerde dürüst işçilikten bahsediyordu ha:D
Bir de şey yazdiydi biz en iyisiyiz bizim kalitemizde olan bir kaç firma var onlar da dostumuz kalanlar dolandirici yazmıştı sonra kendisi dolandırıcılıktan banlandi


Zuahahahah daha da komiklesti sunucusunda unixi ben adam ettim adını tanıttım köpeğin yazmış zhahauahau ulan ne güldüm ben olmasam sunucusu batıyordu sunucunu bu günlere getiren sahibine köpek deme.
 
İnsanları kışkırtmak için onların karısına küfür eden ve kendisine erkeğim diye bı insansın. Erkek olduğunu düşünmüyorum. :D sana elbise yollayacam onu giy bundan sonra dekoltesiz

Yooo dolandırıcılıktan banlandiniz ve bu forumda en az 20 şikayet konunuz var.

Ya kanka bunlar d0landırıcı işte ne yaparsın

Bir de şey yazdiydi biz en iyisiyiz bizim kalitemizde olan bir kaç firma var onlar da dostumuz kalanlar dolandirici yazmıştı sonra kendisi dolandırıcılıktan banlandi


Zuahahahah daha da komiklesti sunucusunda unixi ben adam ettim adını tanıttım köpeğin yazmış zhahauahau ulan ne güldüm ben olmasam sunucusu batıyordu sunucunu bu günlere getiren sahibine köpek deme.
neyse hocam polemiğe girmeyek genisys abim arkada pusu atıyor
 
ayyaş gözlerini aç dikkatli oku keye giriş yapıp kullanmamış bu benim sorunummu? uniseks konuşturma beni senin gibi paragraf yazarsam mesaj atacak yüzün olmaz o yüzden kapa çenen

İnsanları kışkırtmak için onların karısına küfür eden ve kendisine erkeğim diye bı insansın. Erkek olduğunu düşünmüyorum. :D sana elbise yollayacam onu giy bundan sonra dekoltesiz

Yooo dolandırıcılıktan banlandiniz ve bu forumda en az 20 şikayet konunuz var.

Ya kanka bunlar d0landırıcı işte ne yaparsın

Bir de şey yazdiydi biz en iyisiyiz bizim kalitemizde olan bir kaç firma var onlar da dostumuz kalanlar dolandirici yazmıştı sonra kendisi dolandırıcılıktan banlandi


Zuahahahah daha da komiklesti sunucusunda unixi ben adam ettim adını tanıttım köpeğin yazmış zhahauahau ulan ne güldüm ben olmasam sunucusu batıyordu sunucunu bu günlere getiren sahibine köpek deme.
varsa kanıtın gonder ben birazdan fazlayısla gondericem
 
varsa kanıtın gonder ben birazdan fazlayısla gondericem
Gerekli kanıtlar ve SS Ler sen banlanmadan önce dreamfancy ve l3g e gönderilmişti o yüzden scofield banlanmisti :) tekrar buraya atıp hesabımı riske atmayacagim senin kaybedecegin bir şey yok nasıl olsa banlandin hem de dolandiriciliktan.sabahtan beri fake hesaplardan beni kendine kufrettirip banlatmaya çalıştığının farkındayım hadi isine. Kemiğini koydum kapının önüne acıkınca yersin
 
ŞAŞIRMADIM ! ŞAŞIRMAYACAM.

Kendisi çok toksik bir insandır. aynı zamanda dolandırıcıdır. sayısız yan hesabı mevcuttur.

Recepivedikk şu hesap da onlardan birisi. gözüne birisini kestirdiğinde her türlü toksikliği yapacak birisidir.

ayrıca 3 aydır evime gelip tarafımı öldürmekle tehdit etmekte. o paranın üstüne bi bardak su için.

bu forumdan da dolandırıcılık yüzünden banlanmıştır.

Cheatglobal'in üye ve satıcı şikayet alanında en az 20 tane şikayet konusu mevcut.
Yine Şikayetvar.com da şikayet edilmiş tek hile satıcısı ünvanını elinde tutuyor.


Bize gelen bir mağdurun söylediğini aktarıyorum. Spoofer attım ve çalışmadı. sağlık olsun diyip banladılar.
bir başka mağdurun söylediğini aktarıyorum. Hile aldım ban yedim geçmiş olsun diyip banladılar. sağlık olsunlarla geçmiş olsunlarla insanları ticketlerde 24 saat bekleterek aldığı paranın karşılığını hiç bir şekilde vermeyen bir firma. kesinlikle uzak durun

sunucumuza her gün onlarca insan geliyor. hepsi bytesoftware mağduru. adamdan aldık tickette 24 saat cevap bekliyoruz diyorlar. biz de yine şaşırmadık diyoruz.
kendisi firmamızı düşman edinmiş ama biz onun gibi bi insanı düşman olarak bile kabul etmiyoruz. yani düşmanımız bile olamayacak kapasitede bir insan.
aynı zamanda insanların damarına basmayı insanların namuslarına karılarına kızlarına küfür ederek onları kışkırtmayı sonra da geçiş köşesine kahkahalar atarak ulan çok eğlendim ya diyebilecek kalitede bir insandır.

Yine kendisinin çok fazla yandaşı mevcut. bizim konulara sabah akşam baltalama yapıyorlar. sağolsunlar cheatglobal yönetimine raporluyoruz gereğini yapıyorlar.

kesinlikle alışveriş yapılmaması gerekir.

Ekleme : Bu sunucunun eski admini olan Scofield ile iş birliği yapıp kendi konusu altında yazılmış olumsuz eleştirileri kaldırtıyordu. Sonrasında scofield forumdan banlanınca kendisi de 2 hafta sonra banlandı. çünkü gerçekler gün yüzüne çıkmıştı.

Daha anlatmak istediğim çok şey var. karıma attıkları mesajlar, karım hakkında yaptığı dedikodular saymakla bitmez. mahkemeye vericem diyince attığı özür dolu ağlamaklı mesajı bile tarafımda hala saklı durumda. Amcamın bir devlet adamı olduğunu öğrendiğinde de (ben söylemedim zaten bilen birisi söylemiş) elbet ölecek amcan yazmıştı. o zaman s... seni diye eklemişti. bir roman olur bu adamı anlatsak da değmez. bu kadar yazsam yeter. bu kadarı bile böyle bi insan için fazladır
Ne garip bir hayat... Kimin ne zaman ne yapacağı hiç belli olmuyor. Byte ile sorun yaşadığımızda discord sunucularında bana küfür ederek byte'i savunuyordun. Tonlarca küfür etmiştin bize. Forumda bile küfür ederek laf atıyordun bize. Ne olduda fikirlerin değişti?
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt