Byte Sofware Deneyimim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan B1T
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ziyaaaa Ziyaaaaaaa

image.png



Private hile detect olsa ve sen karşıdaki amputeleri vurup 40 kill alsan senin suçunmu oluyor yani? :D
 
arkadaşlar merhabalar Byte den Valorant Wallhack aldım 1 günlük denemek icin legit bir şekilde kulandım 6 7 mactan sonra ban attı ticket actım ve durumu anlattım arkadaş sorunun sizdende bizdende olmadını söyledi size telafi icin spoofer verelim dedi tamam dedim 1 2 gün yazdım cevap vermedi en sonunda 1günlük spoofer verdi denedim dedkilerini harfiyen yaptım ve oda çalışmadı.. side diyeceğim almayın aldırmayın
dediğin her şey yalan dostum her şeyin kanıtıda var ama emin ol burda boş yapman umrumda değil o uzden istidiğin kadar konş verilen keyi kullanamamışsın spof atmamışsın çalışmamış diyor bide keyimi uzat diyor banana a1 yenisini al

ŞAŞIRMADIM ! ŞAŞIRMAYACAM.

Kendisi çok toksik bir insandır. aynı zamanda dolandırıcıdır. sayısız yan hesabı mevcuttur.

Recepivedikk şu hesap da onlardan birisi. gözüne birisini kestirdiğinde her türlü toksikliği yapacak birisidir.

ayrıca 3 aydır evime gelip tarafımı öldürmekle tehdit etmekte. o paranın üstüne bi bardak su için.

bu forumdan da dolandırıcılık yüzünden banlanmıştır.

Cheatglobal'in üye ve satıcı şikayet alanında en az 20 tane şikayet konusu mevcut.
Yine Şikayetvar.com da şikayet edilmiş tek hile satıcısı ünvanını elinde tutuyor.


Bize gelen bir mağdurun söylediğini aktarıyorum. Spoofer attım ve çalışmadı. sağlık olsun diyip banladılar.
bir başka mağdurun söylediğini aktarıyorum. Hile aldım ban yedim geçmiş olsun diyip banladılar. sağlık olsunlarla geçmiş olsunlarla insanları ticketlerde 24 saat bekleterek aldığı paranın karşılığını hiç bir şekilde vermeyen bir firma. kesinlikle uzak durun

sunucumuza her gün onlarca insan geliyor. hepsi bytesoftware mağduru. adamdan aldık tickette 24 saat cevap bekliyoruz diyorlar. biz de yine şaşırmadık diyoruz.
kendisi firmamızı düşman edinmiş ama biz onun gibi bi insanı düşman olarak bile kabul etmiyoruz. yani düşmanımız bile olamayacak kapasitede bir insan.
aynı zamanda insanların damarına basmayı insanların namuslarına karılarına kızlarına küfür ederek onları kışkırtmayı sonra da geçiş köşesine kahkahalar atarak ulan çok eğlendim ya diyebilecek kalitede bir insandır.

Yine kendisinin çok fazla yandaşı mevcut. bizim konulara sabah akşam baltalama yapıyorlar. sağolsunlar cheatglobal yönetimine raporluyoruz gereğini yapıyorlar.

kesinlikle alışveriş yapılmaması gerekir.

Ekleme : Bu sunucunun eski admini olan Scofield ile iş birliği yapıp kendi konusu altında yazılmış olumsuz eleştirileri kaldırtıyordu. Sonrasında scofield forumdan banlanınca kendisi de 2 hafta sonra banlandı. çünkü gerçekler gün yüzüne çıkmıştı.

Daha anlatmak istediğim çok şey var. karıma attıkları mesajlar, karım hakkında yaptığı dedikodular saymakla bitmez. mahkemeye vericem diyince attığı özür dolu ağlamaklı mesajı bile tarafımda hala saklı durumda. Amcamın bir devlet adamı olduğunu öğrendiğinde de (ben söylemedim zaten bilen birisi söylemiş) elbet ölecek amcan yazmıştı. o zaman s... seni diye eklemişti. bir roman olur bu adamı anlatsak da değmez. bu kadar yazsam yeter. bu kadarı bile böyle bi insan için fazladır
ya uniseks boş boş paragraf yazma bana yaptığın tehditler duruyor anca boyle boş bboş konuş icarete gelince 0sın
 
oş yapman umrumda değil o uzden istidiğin kadar konş verilen keyi kullanamamışsın spof atmamışsın çalışmamış diyor bide keyimi uzat diyor banana a1 yenisini al

dediğin her şey yalan dostum her şeyin kanıtıda var ama emin ol burda boş yapman umrumda değil o uzden istidiğin kadar konş verilen keyi kullanamamışsın spof atmamışsın çalışmamış diyor bide keyimi uzat diyor banana a1 yenisini al


ya uniseks boş boş paragraf yazma bana yaptığın tehditler duruyor anca boyle boş bboş konuş icarete gelince 0sın
kesinlike satıcı haklı. spoof atmamış bir daha al. satıcı bi daha dolandırsın. sonra bi daha al. bi daha dolandırsın.
spoof tutana kadar bi 50 60 tane spoof satın al. anca öyle tutar. 30k ya yeni sistem diziyon zaten :D

cevaba bakar mısınız :D spoof tutmadıysa banane bi daha satın al yazmış. kalite bu işte. kalite budur arkadaşlar...

KOŞUNNNNNNNNNN KALİTEYİ GÖRÜN !! :D

Bir adam d0landırıcı olabilir tamam okey. bunu göz göre göre kendisi de kabul ettiğini ilk kez gördüm
 
dediğin her şey yalan dostum her şeyin kanıtıda var ama emin ol burda boş yapman umrumda değil o uzden istidiğin kadar konş verilen keyi kullanamamışsın spof atmamışsın çalışmamış diyor bide keyimi uzat diyor banana a1 yenisini al


ya uniseks boş boş paragraf yazma bana yaptığın tehditler duruyor anca boyle boş bboş konuş icarete gelince 0sın
yan hesaplar gelmis yine
 
kesinlike satıcı haklı. spoof atmamış bir daha al. satıcı bi daha dolandırsın. sonra bi daha al. bi daha dolandırsın.
spoof tutana kadar bi 50 60 tane spoof satın al. anca öyle tutar. 30k ya yeni sistem diziyon zaten :D

cevaba bakar mısınız :D spoof tutmadıysa banane bi daha satın al yazmış. kalite bu işte. kalite budur arkadaşlar...

KOŞUNNNNNNNNNN KALİTEYİ GÖRÜN !! :D

Bir adam d0landırıcı olabilir tamam okey. bunu göz göre göre kendisi de kabul ettiğini ilk kez gördüm
ayyaş gözlerini aç dikkatli oku keye giriş yapıp kullanmamış bu benim sorunummu? uniseks konuşturma beni senin gibi paragraf yazarsam mesaj atacak yüzün olmaz o yüzden kapa çeneni
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
dediğin her şey yalan dostum her şeyin kanıtıda var ama emin ol burda boş yapman umrumda değil o uzden istidiğin kadar konş verilen keyi kullanamamışsın spof atmamışsın çalışmamış diyor bide keyimi uzat diyor banana a1 yenisini al


ya uniseks boş boş paragraf yazma bana yaptığın tehditler duruyor anca boyle boş bboş konuş icarete gelince 0sın
uniseks ne awına qwp*ğoroğwepo3 ğpwqo5ğp32oqğp4o3ğ2p4oğp23oğpqolğpw
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt