knk cevap verdiğin için teşekkur ederimBir belgeye ihtiyacın yok, aile hekimine gittiğin zaman ben Askerlik sebebiyle geldim diye belirtirsen o zaten gereken şeyleri yapar. Bana hanzonun biri geldi, eleman hiç bir sikimi kontrol etmeyip doğrudan sağlık testinden geçirdi beni ve ben buna itiraz etmedim. (geç kaldım)