askerlik hk.

Bir belgeye ihtiyacın yok, aile hekimine gittiğin zaman ben Askerlik sebebiyle geldim diye belirtirsen o zaten gereken şeyleri yapar. Bana hanzonun biri geldi, eleman hiç bir sikimi kontrol etmeyip doğrudan sağlık testinden geçirdi beni ve ben buna itiraz etmedim. (geç kaldım)
knk cevap verdiğin için teşekkur ederim
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Aile hekimine gidiyorsun uygun görürse seni hastaneye sevk ediyor 1-2 gün içinde işlerin bitiyor soyunma olayları yok 1-2 dakikalık konuşma ile bitiyor en iyisini yapmışsın erkenden askerliği aradan çıkarmak daha iyi evlilik olabilir iş sahibi olduktan sonra askere gitmek koyar yaşı büyük adamlar vardı adamlar her gün 20-21 yaşındaki çocuktan ayar yiyordu yüzleri bile kızarmıyordu
 
Aile hekimine gidiyorsun uygun görürse seni hastaneye sevk ediyor 1-2 gün içinde işlerin bitiyor soyunma olayları yok 1-2 dakikalık konuşma ile bitiyor en iyisini yapmışsın erkenden askerliği aradan çıkarmak daha iyi evlilik olabilir iş sahibi olduktan sonra askere gitmek koyar yaşı büyük adamlar vardı adamlar her gün 20-21 yaşındaki çocuktan ayar yiyordu yüzleri bile kızarmıyordu
cevap verdiğin için çok teşekkür ederim son bişey daha sorabilir miyim muayene olduktan sonra işlerim bittikten sonra ne zaman askere giderim acaba 1-2 ay içerisindemi yoksa hemen çağırırlarmı beni
 
cevap verdiğin için çok teşekkür ederim son bişey daha sorabilir miyim muayene olduktan sonra işlerim bittikten sonra ne zaman askere giderim acaba 1-2 ay içerisindemi yoksa hemen çağırırlarmı beni
Bu yılın sonunda çıkacaktır yılda 4 kere alıyorlar diye biliyorum bir kaç günde sevkler açıklandı şöyle bir şey de yapabilirsin 2 yıllık veya 4 yıllık bitirp yedek subay veya astegmen olarak gidebilirsin kafan rahat olur 1 gün nöbet 1 gün istirahat ayda 15 gün çalışıyorsun
 
cevap verdiğin için çok teşekkür ederim son bişey daha sorabilir miyim muayene olduktan sonra işlerim bittikten sonra ne zaman askere giderim acaba 1-2 ay içerisindemi yoksa hemen çağırırlarmı beni
Şöyle, muayene olumlu geçerse yoklama dönemini e-devlet üzerinden yapman gerekiyor orada sana gitmek istediğin özellikle bir tarih var mı diye soruyor (ay olarak soruyor) Ben şahsen 2025 Aralık seçmiştim ocak başında.
Şuanda askerlik durum belgesi sorgulayınca şöyle bir ibareyle karşılaşıyorum, bundan sonraki süreç hakkında bir fikrim yok bende bilmiyorum bildiklerim bu kadarıyla sınırlı hocam
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt