beyler merhaba ben 20 yaşındayım üniversite okuyorum ve askerliği aradan çıkartmak için bugün e-devlet üzerinden tecilimi bozdurdum saçımıda 3e vurdum pazartesi günüde aile hekimine gidip muayene olmayı düşünüyorum aile hekimine giderken belge falan götürcekmiyim hiç bişey bilmiyorum nasıl bir...