beyler merhaba ben 20 yaşındayım üniversite okuyorum ve askerliği aradan çıkartmak için bugün e-devlet üzerinden tecilimi bozdurdum saçımıda 3e vurdum pazartesi günüde aile hekimine gidip muayene olmayı düşünüyorum aile hekimine giderken belge falan götürcekmiyim hiç bişey bilmiyorum nasıl bir yol bekliyor beni bilir kişiler yardımcı olursa çok sevinirim fuzuli d**şk geçecekler hiç gelmesin konuya a*k