askerlik hk.

roseya

Silver Üye
Katılım
11 Eki 2022
Mesajlar
56
Beğeniler
7
beyler merhaba ben 20 yaşındayım üniversite okuyorum ve askerliği aradan çıkartmak için bugün e-devlet üzerinden tecilimi bozdurdum saçımıda 3e vurdum pazartesi günüde aile hekimine gidip muayene olmayı düşünüyorum aile hekimine giderken belge falan götürcekmiyim hiç bişey bilmiyorum nasıl bir yol bekliyor beni bilir kişiler yardımcı olursa çok sevinirim fuzuli d**şk geçecekler hiç gelmesin konuya a*k
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
beyler merhaba ben 20 yaşındayım üniversite okuyorum ve askerliği aradan çıkartmak için bugün e-devlet üzerinden tecilimi bozdurdum saçımıda 3e vurdum pazartesi günüde aile hekimine gidip muayene olmayı düşünüyorum aile hekimine giderken belge falan götürcekmiyim hiç bişey bilmiyorum nasıl bir yol bekliyor beni bilir kişiler yardımcı olursa çok sevinirim fuzuli d**şk geçecekler hiç gelmesin konuya a*k
belgeye gerek yok onlar sana gelişigüzel checkup yapıp yollayacaklar zaten
 
Bende Bi Bilgi İstiyorum Bacağım Yamuk İkiside İnternetten Araştırdığımda Cürük belgesi veriyolarmış doğru mu
 
Bir belgeye ihtiyacın yok, aile hekimine gittiğin zaman ben Askerlik sebebiyle geldim diye belirtirsen o zaten gereken şeyleri yapar. Bana hanzonun biri geldi, eleman hiç bir sikimi kontrol etmeyip doğrudan sağlık testinden geçirdi beni ve ben buna itiraz etmedim. (geç kaldım)
 
arkadaşlar bide ben biraz kendi dünyasında takılan biriyim diğer askerlerle muhattap olmazsam zorlanır mıyım komutanlar hariç
 
arkadaşlar bide ben biraz kendi dünyasında takılan biriyim diğer askerlerle muhattap olmazsam zorlanır mıyım komutanlar hariç
Bende öyle biriyim hocam :D Kasım ayında tecilim sona eriyor bunu bende merak ediyorum bakalım deneyimleyip göreceğiz
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt