- Katılım
- 14 Haz 2025
- Mesajlar
- 697
- Beğeniler
- 261
- İletişim


Gerek yok gibi be hocam müzik dinleme uygulamasına para vermek zoruna gidiyor insanın, en azından benim içinniye istemiyorsun ayıp mı
Gerek yok gibi be hocam müzik dinleme uygulamasına para vermek zoruna gidiyor insanın, en azından benim içinniye istemiyorsun ayıp mı
niye zorunuza gidecek hocam adam bir uygulama yapmış para karşılığında satıyor bunda zora gidilecek bir şey yok ki youtubea mesela premium için ücret vermiyor musunuz ha buradan müzik dinlemişsiniz ha video izlemişsin ne farkı varGerek yok gibi be hocam müzik dinleme uygulamasına para vermek zoruna gidiyor insanın, en azından benim için
Şahsen Ben İkisinede Para Vermiyorumniye zorunuza gidecek hocam adam bir uygulama yapmış para karşılığında satıyor bunda zora gidilecek bir şey yok ki youtubea mesela premium için ücret vermiyor musunuz ha buradan müzik dinlemişsiniz ha video izlemişsin ne farkı var
Şahsen Ben İkisinede Para Vermiyorum
garibanlık işte ne dersin ASDFGHJKHGFDSADFGHJK![]()
![]()
Olm illegal bir eylem yapacaksanız bari bu kadar düşük şeyler için yapmayın. Ayda 100TL kulak zevkin ve ruhunu dinlendireceğin müziği rahat dinlemek için veremiyor musunuz aq? Netflix, Spotify gibi platformları illegal yoldan temin ediyorsanız ya çok vizyonsuzsunuzdur ya da cebinizde 1 kuruş bile yoktur, 100TL de yoksa zaten müzik de dinlemeyin aq xD
Maalesef YouTube öyle, lafım size de değildi hocam okumadım yorumları konuyu açan arkadaş için söyledim. YouTube Premium yıllık alınca ucuz aslında 1000₺ gibi bir fiyatı vardı en son sanırım.Bir tek youtube hariç hepsinin aboneliği var reis. Youtube'a 1 kuruş vermiyorum en az 5 tane 59 saniyelik atlanmayan reklam çıkartıyor bugün el insaf.
Maalesef YouTube öyle, lafım size de değildi hocam okumadım yorumları konuyu açan arkadaş için söyledim. YouTube Premium yıllık alınca ucuz aslında 1000₺ gibi bir fiyatı vardı en son sanırım.
Boykot ediyorsan hiçbir sorun yok hocam o zaman en temizini yapmışsın opendns server açarakYok estağfirullah genel olarak yazdım. Politikasından ötürü vermiyorum opendns server açıp modeme tanımlattım kafam rahat.