Akirayla
Master Üye
- Katılım
- 16 Mar 2024
- Mesajlar
- 1,991
- Beğeniler
- 487
- İletişim

Söylediğin İçin Teşekkürler ama Bana Microsoft Version Lazımblockify web için
Söylediğin İçin Teşekkürler ama Bana Microsoft Version Lazımblockify web için
Kral Microsoft Spotify Kullanıyorum ama Genede Teşekkürler%SYSTEMROOT%\System32\WindowsPowerShell\v1.0\powershell.exe -Command "&{[Net.ServicePointManager]::SecurityProtocol = 3072}; """"& { $(Invoke-WebRequest -UseBasicParsing 'Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir')} -new_theme """" | Invoke-Expression"
attığım kodu cmd ye at uğraşmaSöylediğin İçin Teşekkürler ama Bana Microsoft Version Lazım![]()
o zaman git para ver al illa sövdürtücenKral Microsoft Spotify Kullanıyorum ama Genede Teşekkürler
Kral Sakinattığım kodu cmd ye at uğraşma
o zaman git para ver al illa sövdürtücen
Kral Şuanda Herhangi Bi Gelirim Yok Gelirim Olsa İnan Bana 60 Lira Veririmhocam aylığına 60 lira veriyorum gözünüzü seveyim yapmayın ya
baban veremiyor mu ki yani çokta bir şey olmaz diye düşünüyorumKral Şuanda Herhangi Bi Gelirim Yok Gelirim Olsa İnan Bana 60 Lira Veririm
İstesem Verirde Ben İstemiyorumbaban veremiyor mu ki yani çokta bir şey olmaz diye düşünüyorum
niye istemiyorsun ayıp mıİstesem Verirde Ben İstemiyorum