Selamlar çalışma hayatına erken atılmış biri olarak bu konuda tavsiye verebilirim sana, ailelerin kimdir nasıldır nasıl insanlardır bilmiyorum ama okul notlarını benim ailemde çok önemserdi, her sene zayıf - orta geçer notlarla getirirdim karnemi kuzenlerim arasında hep en başarısızı görülürdüm, şuan küçükken seçtiğim mesleğimde çok iyi olduğum için usta ünvanına sahibim ve çalışmaya hala devam ediyorum, beni karşılaştırdıkları bak onun çocuğu böyleymiş dediği bebeler şuan vasıfsız olarak çalışıyor sağda solda okudukları kıytırık mühendislikleri hiçbir işlerine yaramadığı için şimdi annem aracılığıyla bana soruyorlar iş var mı diye; Sana tek bir cümle söyleyebilirim takma boşver. Herkes okul okumak zorunda değil, ama şuan öyle bir zihniyet içerisindeki insanlar herkes okusun herkes bir şeyler olsun derdinde sen onlardan olma zaten bu yaşta çalışmaya başladıysan öylede değilsindir. Sen işine bak, kendini diğer insanlardan ayırt edecek bir mesleğe yönel sonra bu meslekte ustalaş, bunu yaparken gerçekten çok yorulacaksın; Gerçekten diyorum sabahları uyanmak istemeyecek belki de kendi canını almak isteyeceksin ama bunlara sakın yönelme daha hayatın başındasın hayat tırmanması zor bir yokuştan ibarettir, ilk başta çok zorlanırsın ama o tepeyi aştıktan sonra her şey rayına oturur düzene girer. Seni sen yapan yine sensin ne insanların düşünceleri (bu insanlar sana ne kadar yakında olsa). Ailenle aran iyi değilse ve düzelecek gibi de değilse sabret kendine arkası kesilmeyecek bir maddi kaynak yarattıktan sonra ayrılırsın aile evinden istersen iletişimi de kesersin bir daha konuşmazsın ama sakın böyle bir kararı cebine para yokken ,aklın yerinde değilken ya da duygu doluyken yapma. En doğru yol senin mutlu olduğun yoldur. Sağlıcakla.