//

İstanbuldayım lise son sınıf öğrencisiyim hem okuyup hem işe gidiyorum part time şeklinde 2 gün devamsızlığım kaldı ve girmediğim sınavlar var buna rağmen ortalamam 80in üzerinde adam eski kafa bilirsiniz laf anlatamıyorum yorgun olduğum için gidemiyorum bazen dün küfürler bugün afra tafra zoruma gitti hiç öyle bir niyetim yoktu bunun üzerine gittim yere düştü zaten abimler ayırdı. Annem çok üzüldü konustu benimle ve özür dilemeye doğru giderken gelmesin kendine çok güveniyosa alsın başını gitsin gibi kelimeler duydum özür de dilemedim gitmedim yanına, okulumun bitmesine 1 ay kaldı inşaatta çalışan çok arkadaşım var çalışıp az ücretli apartlarda mı kalmalıyım ne yapmalıyım? evde durmak istemiyorum annem üzülmesin diye duruyorum kimseye minnet etmeyi baş eğmeyi sevmiyorum varsa abilerim ablalarım tavsiye verirse sevinirim
adamdan kastettiğin babanmı yoksa iş sahibimi ?
 
İstanbuldayım lise son sınıf öğrencisiyim hem okuyup hem işe gidiyorum part time şeklinde 2 gün devamsızlığım kaldı ve girmediğim sınavlar var buna rağmen ortalamam 80in üzerinde adam eski kafa bilirsiniz laf anlatamıyorum yorgun olduğum için gidemiyorum bazen dün küfürler bugün afra tafra zoruma gitti hiç öyle bir niyetim yoktu bunun üzerine gittim yere düştü zaten abimler ayırdı. Annem çok üzüldü konustu benimle ve özür dilemeye doğru giderken gelmesin kendine çok güveniyosa alsın başını gitsin gibi kelimeler duydum özür de dilemedim gitmedim yanına, okulumun bitmesine 1 ay kaldı inşaatta çalışan çok arkadaşım var çalışıp az ücretli apartlarda mı kalmalıyım ne yapmalıyım? evde durmak istemiyorum annem üzülmesin diye duruyorum kimseye minnet etmeyi baş eğmeyi sevmiyorum varsa abilerim ablalarım tavsiye verirse sevinirim
cidden kötü durummus alkolik birisimi
 
degerli yorumlarınız için teşekkür ederim bugün özür dileyeceğim yaptığım saygısızlıktı her ne olursa olsun bakalım ne olacak


haftasonları alıyor hocam
evden ayrılmak biraz sıkıntılı cunku yeni ev kira vs vs okulda seni darlar eğerki çalışıp para biriktirisen annenle yeni bir ev alıp orda yaşıyabilirsin veya çalışıp evden çıkabilirsin en kötü ailede kalmak zorundasın
 
İstanbuldayım lise son sınıf öğrencisiyim hem okuyup hem işe gidiyorum part time şeklinde 2 gün devamsızlığım kaldı ve girmediğim sınavlar var buna rağmen ortalamam 80in üzerinde adam eski kafa bilirsiniz laf anlatamıyorum yorgun olduğum için gidemiyorum bazen dün küfürler bugün afra tafra zoruma gitti hiç öyle bir niyetim yoktu bunun üzerine gittim yere düştü zaten abimler ayırdı. Annem çok üzüldü konustu benimle ve özür dilemeye doğru giderken gelmesin kendine çok güveniyosa alsın başını gitsin gibi kelimeler duydum özür de dilemedim gitmedim yanına, okulumun bitmesine 1 ay kaldı inşaatta çalışan çok arkadaşım var çalışıp az ücretli apartlarda mı kalmalıyım ne yapmalıyım? evde durmak istemiyorum annem üzülmesin diye duruyorum kimseye minnet etmeyi baş eğmeyi sevmiyorum varsa abilerim ablalarım tavsiye verirse sevinirim
Selamlar çalışma hayatına erken atılmış biri olarak bu konuda tavsiye verebilirim sana, ailelerin kimdir nasıldır nasıl insanlardır bilmiyorum ama okul notlarını benim ailemde çok önemserdi, her sene zayıf - orta geçer notlarla getirirdim karnemi kuzenlerim arasında hep en başarısızı görülürdüm, şuan küçükken seçtiğim mesleğimde çok iyi olduğum için usta ünvanına sahibim ve çalışmaya hala devam ediyorum, beni karşılaştırdıkları bak onun çocuğu böyleymiş dediği bebeler şuan vasıfsız olarak çalışıyor sağda solda okudukları kıytırık mühendislikleri hiçbir işlerine yaramadığı için şimdi annem aracılığıyla bana soruyorlar iş var mı diye; Sana tek bir cümle söyleyebilirim takma boşver. Herkes okul okumak zorunda değil, ama şuan öyle bir zihniyet içerisindeki insanlar herkes okusun herkes bir şeyler olsun derdinde sen onlardan olma zaten bu yaşta çalışmaya başladıysan öylede değilsindir. Sen işine bak, kendini diğer insanlardan ayırt edecek bir mesleğe yönel sonra bu meslekte ustalaş, bunu yaparken gerçekten çok yorulacaksın; Gerçekten diyorum sabahları uyanmak istemeyecek belki de kendi canını almak isteyeceksin ama bunlara sakın yönelme daha hayatın başındasın hayat tırmanması zor bir yokuştan ibarettir, ilk başta çok zorlanırsın ama o tepeyi aştıktan sonra her şey rayına oturur düzene girer. Seni sen yapan yine sensin ne insanların düşünceleri (bu insanlar sana ne kadar yakında olsa). Ailenle aran iyi değilse ve düzelecek gibi de değilse sabret kendine arkası kesilmeyecek bir maddi kaynak yarattıktan sonra ayrılırsın aile evinden istersen iletişimi de kesersin bir daha konuşmazsın ama sakın böyle bir kararı cebine para yokken ,aklın yerinde değilken ya da duygu doluyken yapma. En doğru yol senin mutlu olduğun yoldur. Sağlıcakla.
 
Selamlar çalışma hayatına erken atılmış biri olarak bu konuda tavsiye verebilirim sana, ailelerin kimdir nasıldır nasıl insanlardır bilmiyorum ama okul notlarını benim ailemde çok önemserdi, her sene zayıf - orta geçer notlarla getirirdim karnemi kuzenlerim arasında hep en başarısızı görülürdüm, şuan küçükken seçtiğim mesleğimde çok iyi olduğum için usta ünvanına sahibim ve çalışmaya hala devam ediyorum, beni karşılaştırdıkları bak onun çocuğu böyleymiş dediği bebeler şuan vasıfsız olarak çalışıyor sağda solda okudukları kıytırık mühendislikleri hiçbir işlerine yaramadığı için şimdi annem aracılığıyla bana soruyorlar iş var mı diye; Sana tek bir cümle söyleyebilirim takma boşver. Herkes okul okumak zorunda değil, ama şuan öyle bir zihniyet içerisindeki insanlar herkes okusun herkes bir şeyler olsun derdinde sen onlardan olma zaten bu yaşta çalışmaya başladıysan öylede değilsindir. Sen işine bak, kendini diğer insanlardan ayırt edecek bir mesleğe yönel sonra bu meslekte ustalaş, bunu yaparken gerçekten çok yorulacaksın; Gerçekten diyorum sabahları uyanmak istemeyecek belki de kendi canını almak isteyeceksin ama bunlara sakın yönelme daha hayatın başındasın hayat tırmanması zor bir yokuştan ibarettir, ilk başta çok zorlanırsın ama o tepeyi aştıktan sonra her şey rayına oturur düzene girer. Seni sen yapan yine sensin ne insanların düşünceleri (bu insanlar sana ne kadar yakında olsa). Ailenle aran iyi değilse ve düzelecek gibi de değilse sabret kendine arkası kesilmeyecek bir maddi kaynak yarattıktan sonra ayrılırsın aile evinden istersen iletişimi de kesersin bir daha konuşmazsın ama sakın böyle bir kararı cebine para yokken ,aklın yerinde değilken ya da duygu doluyken yapma. En doğru yol senin mutlu olduğun yoldur. Sağlıcakla.
Gerçek bir tecrübe konuşmuş helal olsun hayatın sillesini yiyen insanı cümlelerinden bile tanırım. Saygılar, esenlikler
 
Selamlar çalışma hayatına erken atılmış biri olarak bu konuda tavsiye verebilirim sana, ailelerin kimdir nasıldır nasıl insanlardır bilmiyorum ama okul notlarını benim ailemde çok önemserdi, her sene zayıf - orta geçer notlarla getirirdim karnemi kuzenlerim arasında hep en başarısızı görülürdüm, şuan küçükken seçtiğim mesleğimde çok iyi olduğum için usta ünvanına sahibim ve çalışmaya hala devam ediyorum, beni karşılaştırdıkları bak onun çocuğu böyleymiş dediği bebeler şuan vasıfsız olarak çalışıyor sağda solda okudukları kıytırık mühendislikleri hiçbir işlerine yaramadığı için şimdi annem aracılığıyla bana soruyorlar iş var mı diye; Sana tek bir cümle söyleyebilirim takma boşver. Herkes okul okumak zorunda değil, ama şuan öyle bir zihniyet içerisindeki insanlar herkes okusun herkes bir şeyler olsun derdinde sen onlardan olma zaten bu yaşta çalışmaya başladıysan öylede değilsindir. Sen işine bak, kendini diğer insanlardan ayırt edecek bir mesleğe yönel sonra bu meslekte ustalaş, bunu yaparken gerçekten çok yorulacaksın; Gerçekten diyorum sabahları uyanmak istemeyecek belki de kendi canını almak isteyeceksin ama bunlara sakın yönelme daha hayatın başındasın hayat tırmanması zor bir yokuştan ibarettir, ilk başta çok zorlanırsın ama o tepeyi aştıktan sonra her şey rayına oturur düzene girer. Seni sen yapan yine sensin ne insanların düşünceleri (bu insanlar sana ne kadar yakında olsa). Ailenle aran iyi değilse ve düzelecek gibi de değilse sabret kendine arkası kesilmeyecek bir maddi kaynak yarattıktan sonra ayrılırsın aile evinden istersen iletişimi de kesersin bir daha konuşmazsın ama sakın böyle bir kararı cebine para yokken ,aklın yerinde değilken ya da duygu doluyken yapma. En doğru yol senin mutlu olduğun yoldur. Sağlıcakla.
değerli bağlantım güzel yorum olmuş
 
Selamlar çalışma hayatına erken atılmış biri olarak bu konuda tavsiye verebilirim sana, ailelerin kimdir nasıldır nasıl insanlardır bilmiyorum ama okul notlarını benim ailemde çok önemserdi, her sene zayıf - orta geçer notlarla getirirdim karnemi kuzenlerim arasında hep en başarısızı görülürdüm, şuan küçükken seçtiğim mesleğimde çok iyi olduğum için usta ünvanına sahibim ve çalışmaya hala devam ediyorum, beni karşılaştırdıkları bak onun çocuğu böyleymiş dediği bebeler şuan vasıfsız olarak çalışıyor sağda solda okudukları kıytırık mühendislikleri hiçbir işlerine yaramadığı için şimdi annem aracılığıyla bana soruyorlar iş var mı diye; Sana tek bir cümle söyleyebilirim takma boşver. Herkes okul okumak zorunda değil, ama şuan öyle bir zihniyet içerisindeki insanlar herkes okusun herkes bir şeyler olsun derdinde sen onlardan olma zaten bu yaşta çalışmaya başladıysan öylede değilsindir. Sen işine bak, kendini diğer insanlardan ayırt edecek bir mesleğe yönel sonra bu meslekte ustalaş, bunu yaparken gerçekten çok yorulacaksın; Gerçekten diyorum sabahları uyanmak istemeyecek belki de kendi canını almak isteyeceksin ama bunlara sakın yönelme daha hayatın başındasın hayat tırmanması zor bir yokuştan ibarettir, ilk başta çok zorlanırsın ama o tepeyi aştıktan sonra her şey rayına oturur düzene girer. Seni sen yapan yine sensin ne insanların düşünceleri (bu insanlar sana ne kadar yakında olsa). Ailenle aran iyi değilse ve düzelecek gibi de değilse sabret kendine arkası kesilmeyecek bir maddi kaynak yarattıktan sonra ayrılırsın aile evinden istersen iletişimi de kesersin bir daha konuşmazsın ama sakın böyle bir kararı cebine para yokken ,aklın yerinde değilken ya da duygu doluyken yapma. En doğru yol senin mutlu olduğun yoldur. Sağlıcakla.
harika bir yorum
 


Birinin kıymetini varken değil yokken anlarsın o yüzden elinde varken kıymetini bil hayatta kırılma noktaları vardır bunların çoğu ergenlik döneminde olur doğru kararlar vermek için uzun uzun düşünüp kendini anlamalısın çünkü buradaki kimse kimsenin hayatını bilmiyor anlattığın kadarıyla yorum yapabilirler arka planı kimse bilemez senin psikolojini ve bir çok etkeni bilemez
okuduğum kadarıyla babanın annesi ve babası yokmuş evet bunu o seçmemiş olabilir o Babalık görmediği için belki sana gösteremeyebilir ama bu onun hiçbir zaman seni sevmedigini göstermez fazlasıyla düşün kendine vakit ayır çalışmak hayatın gerçeğidir her birey kendinden ve ailesinden sorumludur her zaman ailemizle yaşamayacağız kendi ayaklarımız üstünde durmayı öğrenememiz gerekiyor hayat toz pembe değil kan kırmızı o yüzden sadece kendini dinle.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt