//

git özür dile baban olum o senin olur öyle şeyler
 
hile forumu akıl alacağın son yer olmalı hayatındaki ciddi kararları neden burda veriyon gülüm git özür dile pederden aile herkesten önce gelir
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Baban en önemli 2. Değerindir ailen hazır varken onlarla elinden geldiğince iyi geçin.
 
İstanbuldayım lise son sınıf öğrencisiyim hem okuyup hem işe gidiyorum part time şeklinde 2 gün devamsızlığım kaldı ve girmediğim sınavlar var buna rağmen ortalamam 80in üzerinde adam eski kafa bilirsiniz laf anlatamıyorum yorgun olduğum için gidemiyorum bazen dün küfürler bugün afra tafra zoruma gitti hiç öyle bir niyetim yoktu bunun üzerine gittim yere düştü zaten abimler ayırdı. Annem çok üzüldü konustu benimle ve özür dilemeye doğru giderken gelmesin kendine çok güveniyosa alsın başını gitsin gibi kelimeler duydum özür de dilemedim gitmedim yanına, okulumun bitmesine 1 ay kaldı inşaatta çalışan çok arkadaşım var çalışıp az ücretli apartlarda mı kalmalıyım ne yapmalıyım? evde durmak istemiyorum annem üzülmesin diye duruyorum kimseye minnet etmeyi baş eğmeyi sevmiyorum varsa abilerim ablalarım tavsiye verirse sevinirim
bazen ailende olsa herşeyi geride bırakıp kendi ayaklarının üstünde durman gerekiyor... çek git dostum önüne bak

Baban en önemli 2. Değerindir ailen hazır varken onlarla elinden geldiğince iyi geçin.
sıke sıke aıle evınde kalcan
git özür dile baban olum o senin olur öyle şeyler
her insan baba olamıyor bırakın şu o senin baban ayaklarını
 
Dostum Yaşın daha genç anne baba sonradan kıymetlı oluyor özür dile elini öp helallik iste hayatında başarılar daha yolun başındasın
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt