y

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 0x58B
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Unpacked:
image.png



 
Unpacked:
image.png



Hocam kullandığınız unpackerı lütfen özelden iletir misiniz? Rica ediyorum hocam sizden. (Modlanmış bi unpacker yaptığınızı biliyorum lütfen atma şansınız var mı?)
 
Sizin bir şey yapmanıza gerek kalmıyor değil mi ?
 
@0x58B kanka sen at bari şu unpackerı ya aga ayıp değil mi bişi rica etmişiz şurda lütfen ya
 
Madem vermiceksiniz paylaşmayın hacı o zaman böyle konular.

İyi forumlar, başarılar.
Kendi korumamın unpacker'ını ben niye sana vereyim dostum?
bu nasıl bir mantık? ben korumamı test etmek için konu açıyorum, korumamın kaynak kodlarını dağıtmak veya unpacker'ını dağıtmak için falan değil.
bu kadar istiyorsan @sulmunedra 'dan isteyebilirsin, benimle ne alakası var?
Her unpacker yazanları uğraşanları linçle madem, herkes her şeyini paylaşmak zorunda değil.
 
Kendi korumamın unpacker'ını ben niye sana vereyim dostum?
bu nasıl bir mantık? ben korumamı test etmek için konu açıyorum, korumamın kaynak kodlarını dağıtmak veya unpacker'ını dağıtmak için falan değil.
bu kadar istiyorsan @sulmunedra 'dan isteyebilirsin, benimle ne alakası var?
Hocam bu korumayı madem satıyorsun niye herkese açık alanda paylaşıp müşterilerini tehlikeye atıyorsun? Onu geçtim sulmunedra göndermiyor zaten unpackerı. Sende sulmunedranın unpackerı var vermiyorsun bize? Yeni aldığım önlemler sayesinde yeni sürümünde sulmunedranın unpackerı işe yaramicaksa neden vermiyorsun?
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt