y

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 0x58B
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hocam bu korumayı madem satıyorsun niye herkese açık alanda paylaşıp müşterilerini tehlikeye atıyorsun? Onu geçtim sulmunedra göndermiyor zaten unpackerı. Sende sulmunedranın unpackerı var vermiyorsun bize? Yeni aldığım önlemler sayesinde yeni sürümünde sulmunedranın unpackerı işe yaramicaksa neden vermiyorsun?
Korumasının güvenliğini test etmek amacıyla paylaşmıştır unpackerı paylaşmamasının sebebi ise mantığın anlaşılmasını istememesinden dolayıdır
 
Hocam bu korumayı madem satıyorsun niye herkese açık alanda paylaşıp müşterilerini tehlikeye atıyorsun? Onu geçtim sulmunedra göndermiyor zaten unpackerı. Sende sulmunedranın unpackerı var vermiyorsun bize? Yeni aldığım önlemler sayesinde yeni sürümünde sulmunedranın unpackerı işe yaramicaksa neden vermiyorsun?
sulmunedra unpack eden kişi, ondan istemen daha mantıklı değil mi sence? forumda unpacker dağıtmamın bana ne gibi bir faydası olacak?
birileri secureShield ile korunmuş bazı eski veya yeni dosyaları unpack etsin diye mi paylaşmalıyım?
 
Ne boş adamsın m* valla.Şimdi senin güzel bi koruman olsa biz senden unpacker ını istesek atar mısın ?
 
adam 5 dkda geçiyor helal olsun sulmunedra büyük adamsın
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt