0 dan başlayacaksan helal olsun knk ne diyim zor işVALORANT GİBİ OYUNLARDA KENDİM NASIL AİMBOT YAPABİLİRİM HANGİ PROGRAMLAMA DİLLERİNİ ÖĞRENMEM GEREK YARDIMCI OLABİLECEK VAR MI
düşündüm knk bilmiyorsan boş yorum yapma bende biliyorum böyle öğrenemiceğimidostum yanlış anlama ama buradan 1 satır mesajla bunu öğrenebileceğini gerçekten düşündün mü
sadece dil tavsiyesi istemiş bir şeyler yapabilmek için, hadi aim yazıyorum dememiş bu kadar önyargılı olma.dostum yanlış anlama ama buradan 1 satır mesajla bunu öğrenebileceğini gerçekten düşündün mü
güzel kardeşim, aimbot yapmak (0)'dan kodlamak'tan bahsediyor, ki onu geçtim 1 adet dil ile bunun mümkünatını geçtim basic ui'nı bile yapamaz bu 1sadece dil tavsiyesi istemiş bir şeyler yapabilmek için, hadi aim yazıyorum dememiş bu kadar önyargılı olma.
Bu kadar önyargılı konuşuyorsan vanguardı atlamayı biliyo olman lazım öğret de öğrenek XDDgüzel kardeşim, aimbot yapmak (0)'dan kodlamak'tan bahsediyor, ki onu geçtim 1 adet dil ile bunun mümkünatını geçtim basic ui'nı bile yapamaz bu 1
2- "VALORANT" gibi oyunlarda VANGUARD denilen 1 adet anti-cheat programı var hadi 1 tane dil ile aimbot yaptı, vanguard'ı nasıl geçecek bu 2
3- aimbot dediğimiz olay renk ve doku olarak 2ye ayrılıyor bunu "VALORANT"da ayırmak basit coder'ın yapacağı iş mi sence? XDD
sizin gibileri iyi bilirim ben uğraşıp yapamayınca önyargılı konuşuyorsunuz konuşmayı biliyorsun ama icraat yokgüzel kardeşim, aimbot yapmak (0)'dan kodlamak'tan bahsediyor, ki onu geçtim 1 adet dil ile bunun mümkünatını geçtim basic ui'nı bile yapamaz bu 1
2- "VALORANT" gibi oyunlarda VANGUARD denilen 1 adet anti-cheat programı var hadi 1 tane dil ile aimbot yaptı, vanguard'ı nasıl geçecek bu 2
3- aimbot dediğimiz olay renk ve doku olarak 2ye ayrılıyor bunu "VALORANT"da ayırmak basit coder'ın yapacağı iş mi sence? XDD