vaxobey
Master Üye
- Katılım
- 16 Mar 2024
- Mesajlar
- 1,266
- Beğeniler
- 267
kes la sesiniDostum swap kadar bilgim yoksa boşver
kes la sesiniDostum swap kadar bilgim yoksa boşver
anlıyorumratDostum swap kadar bilgim yoksa boşver
kes la sesini
<3Dostum diasal arkadaşım ötede oyna
deme adama öyle rat
temiz gui ye geçip offsetleri falan ona kur biraz uğraştırır ama tek çözümSelamlar arkadaşlar bir projem var ve bir konuda yardıma ihtiyacım var imgui konusunda imgui menü yaptıgımda temel bir menü olarak kalıyor örnek keyser, hx, red engine vs. bu tarz menüler nasıl yapılıyor?
veya yapmamız için bir uygulama varmı? teşekkürler
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirolan menü (temsili)
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektediristediğim menü (temsili)
1.gptSelamlar arkadaşlar bir projem var ve bir konuda yardıma ihtiyacım var imgui konusunda imgui menü yaptıgımda temel bir menü olarak kalıyor örnek keyser, hx, red engine vs. bu tarz menüler nasıl yapılıyor?
veya yapmamız için bir uygulama varmı? teşekkürler
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirolan menü (temsili)
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektediristediğim menü (temsili)
++1.gpt
2.emek
allah razı olsun paytr milattan kalma bir konu ama teşekkür ediyorum şu anda lua ile ilgileniyorumAdam bişey sormak için konu açmış ne kadar anten varsa gelip laf sallamaya yer arıyor. Madem cevap vermeyeceksin bas git kardeşim. Ayrıca menüye uyumlu imgui yapmak için yeterli bilgin yoksa, claude opus, figma vb. gibi yerlerden yardım alabilirsin. Detaylı figma öğrenimi istiyorsan da chatgpt bir adım öte yerde hocam.
paytr di dimi bu arada karıstırmıs olmayımallah razı olsun paytr milattan kalma bir konu ama teşekkür ediyorum şu anda lua ile ilgileniyorum