Çözüldü Codevoid Dolandırıcılık

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Satın alma durumu yok dediğin nasıl oluyor tam olarak? Arkadaş bu konuyu açabilecek kanıtlara sahip olduğunu sana zaten birebir olan konuşmanızda belirtmedi mi?
Arkadaşı banlamak yada seninle olan iletişiminin önüne engel koymak tam olarak hangi kısımda neyin çözümü oluyor? Yaptığın açıklamada bu kısmı direkt es geçmişsin, adam senin onu dolandırdığını düşünmekte haklı. Kimse parası ortadan hay diye yok olduğunda meblağ fark etmeksizin sakin kalmaz, karşısındakini darlamadan usluca köşesinde beklemez. Olayı sorgular doğal olarak.
söyledim knk 7 gün içinde iade alırsın diye geldi şikayet açıcam dedi konuyu uzatma lütfen;
image.png
 
söyledim knk 7 gün içinde iade alırsın diye geldi şikayet açıcam dedi konuyu uzatma lütfen;
image.png
Arkadaşın parası kozmik galakside yok olmuş, satış yapıyorsun herkes kadar alttan alman gereken şeyler var. İletilen dekonta bakıp ne olup ne bittiğini anlayamıyor yada analiz edemiyor musun? Daha önce yaşadığın olaylar önceki arkadaşlarla olan durumunu ilgilendirir. Her önceki müşterinin yada kullanıcının sorununu sonrakine yansıtmaman gerektiğini de biliyorsun. Arkadaşa yaptığın açıklamada senin tarafından yazılmış her şey soru işareti, o yüzden şuan konu altında insanlar seni eleştiriyor. İnsanlara durun yargılamayın demeden önce verdiğin hizmetten, yazdığın şeylerden sorumlu olabilmeyi öğrenmelisin. Ayrıca uzattığım falan yok, takıldığım iki nokta var zaten üslubun ve devamında banlaman, yaptığın açıklamada da bu kısmı dümdüz es geçmen.
 
Arkadaşın parası kozmik galakside yok olmuş, satış yapıyorsun herkes kadar alttan alman gereken şeyler var. İletilen dekonta bakıp ne olup ne bittiğini anlayamıyor yada analiz edemiyor musun? Daha önce yaşadığın olaylar önceki arkadaşlarla olan durumunu ilgilendirir. Her önceki müşterinin yada kullanıcının sorununu sonrakine yansıtmaman gerektiğini de biliyorsun. Arkadaşa yaptığın açıklamada senin tarafından yazılmış her şey soru işareti, o yüzden şuan konu altında insanlar seni eleştiriyor. İnsanlara durun yargılamayın demeden önce verdiğin hizmetten, yazdığın şeylerden sorumlu olabilmeyi öğrenmelisin.
Bence idam edilmeli. Geçmiş olsun.
 

🧭 Bu Para Nereye Gitmiş Olabilir?​


  1. Papara IBAN'ına eksik bilgiyle gönderildiği için işlem askıya alınmış olabilir.
    Papara'ya para gönderirken açıklama kısmına Papara hesap numarası (örneğin: 1234567890) yazılmadıysa, Papara bu ödemeyi otomatik olarak bir kullanıcı hesabına bağlayamaz. Bu durumda:
    • Para Papara sistemine ulaşır ama sahipsiz görünür.
    • İşlem manuel inceleme sürecine girer veya göndericiye iade edilir.
  2. İşlem hala "banka sistemi" içinde olabilir (gecikmeli yansıyor olabilir).
    • Bazen EFT/havale işlemleri birkaç saat sürebilir, özellikle işlem mesai saatleri dışında yapıldıysa.
    • İşlem bankadan çıkmış ama alıcı sistem tarafından henüz işlenmemiş olabilir.
  3. İşlem başarısız olduysa, para bankada "bekleyen işlemler" arasında olabilir.
    • Gönderici kişinin mobil bankacılık uygulamasından "İşlem geçmişi" veya "Bekleyen işlemler" kısmını kontrol etmesi önemli.
 
Parayı atan kişi direkt olarak işlem hakkında bilgi alabilir bence iyi forumlar.
 
Papara hesabına para gönderirken her zaman açıklama kısmına 10 haneli Papara numarasını yazmak şarttır. Aksi takdirde para alıcıya ulaşmaz ve manuel işlem gerekir.
 
Arkadaşın parası kozmik galakside yok olmuş, satış yapıyorsun herkes kadar alttan alman gereken şeyler var. İletilen dekonta bakıp ne olup ne bittiğini anlayamıyor yada analiz edemiyor musun? Daha önce yaşadığın olaylar önceki arkadaşlarla olan durumunu ilgilendirir. Her önceki müşterinin yada kullanıcının sorununu sonrakine yansıtmaman gerektiğini de biliyorsun. Arkadaşa yaptığın açıklamada senin tarafından yazılmış her şey soru işareti, o yüzden şuan konu altında insanlar seni eleştiriyor. İnsanlara durun yargılamayın demeden önce verdiğin hizmetten, yazdığın şeylerden sorumlu olabilmeyi öğrenmelisin.
Burda çok haklısında adama gitmediğini adminlerde görmüş muhtemelen 2 güne hesabına iade edilir boşa chat yapıp birbirinize atıp tutmayın dua edin parası gelsin yoksa erdoğanın manda yoğurdu parası çıkar
 
Burda çok haklısında adama gitmediğini adminlerde görmüş muhtemelen 2 güne hesabına iade edilir boşa chat yapıp birbirinize atıp tutmayın dua edin parası gelsin yoksa erdoğanın manda yoğurdu parası çıkar
Boşa chat atmıyorum forumdaki satıcıların işlerini bu kadar sorumsuzca yapmaları sinirimi bozuyor. Çünkü egolarıyla yarışan bir gelirleri olduğunu sanmıyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt